phptodiary/ week 18

Goodmorning! Ik typ dit artikel weer vanaf school. Ik merk wel dat ik echt geen tijd heb om te bloggen en dat vind ik onwijs jammer. Ik heb het mega druk met school, werk en stage en gisteren had ik eindelijk eens een hele leuke dag uit met mijn moeder, zusje en tante. Daarom kwam de diary gisteren niet online en heeft die een dagje vertraging. Ondanks dat heb ik wel weer wat leuke foto's klaar staan! Afgelopen week had ik vakantie en heb ik vooral veel gewerkt. Vrijdag hadden we een heftige dag, de as verstrooing van papa. Kijk maar mee naar mijn wekelijkse photodiary!
 photo Fotor0506930512_zpse741dd93.png
Klaargemaakt voor een dagje stage! De laatste dagen gaan in✗Nagels lakken op stage met allemaal pastel kleurtjes, leuk! ✗ Dinsdag maakte ik een to do list voor mijn blog en die dag. Heb alles kunnen afstrepen :)

 photo Fotor050693153_zps3499f2e7.png
Nieuwe producten voor de site! o.a zonbescherming en nieuwe maskers! ✗From where I stand! eventjes naar de stad met mama :) ✗ Selfie in een leuk winkeltje.

 photo Fotor050693235_zps18996064.png
Nieuw zwart leren jasje gekocht, ben er zo blij mee! ✗ Yummeh salade met tomaatjes, komkommer en ei ✗ En deze toetjes waren goddelijk! Nog over van pasen hihi.

 photo Fotor050693410_zps7bd6b92f.png
Nieuw hoesje van caseapp! Binnekort komt er meer over op de site, ik vind het hoesje zo leuk! ✗Highlights laten zetten bij de kapper. Blondddd! ✗Vrijdag hadden we een hele moeilijke, zware en emotionele dag in Den Helder. De as verstrooing op zee voor papa.

 photo Fotor050693453_zps155447dc.png
Mijn zusje maakte dit portret van mijn vader met allemaal plaatjes. Zo knap! ✗ S'avonds was ik helemaal verdrietig en keek ik de hele avond series op netflix. Chillen! ✗ Zondag weer hard aan school werken. Cosmetica map en andere opdrachten maken.

 photo Fotor05069362_zps49218e8c.png
Happy selfie! Eventjes wandelen met mijn lieve hondje in het zonnetje ✗ Aaardbeitjes als lunch :) ✗ De hele middag aan school gewerkt, good work!

Dat was mijn weekje alweer! Vakantie maar echt veel vrij heb ik niet gehad. Veel gewerkt en stage gelopen en natuurlijk was Vrijdag een moeilijke dag. Nu is het allemaal weer wat rustiger betreft familie dingen. Aankomende week heb ik gewoon weer school, nog 4 weken tot de examens! *slik* hoe was jullie weekje? Hebben jullie nog vakantie?
xoxo