personal/ friday night outside.












Gisterenavond was het zo'n heerlijke zomer avond. Vandaag word dat trouwens weer zo al betrekt de lucht hier wel. Hey trouwens! Ik ben weer back on track. 2 dagen even niks online gekomen want ik had een mega drukke week en mijn lieve vriendin Marleen kwam Woensdag en is vandaag pas naar huis gegaan. Het was mega gezellig. We hebben eten gekookt, zijn met de bus naar Nijmegen geweest, ze heeft een behandeling gekregen, we hebben mcflurry's geproefd en zijn gisteravond eventjes het park in gedoken om wat toffe plaatjes te schieten. Voornamelijk een outfit post die nog online gaat komen maar doordat het zo lekker buiten was en de zon prachtig scheen was het de moeite om nog wat toffe foto's te schieten. Ik wil ze graag even delen en de credits gaan zeker naar Marleen ! <3 Ik hou van fotografie. Ik ga nu weer aan de leer, volgende week mijn eerste examen! Geniet van jullie dag en avond! <3
xoxo