zondag 29 juni





Heee! Even een update vanuit de trein! Ik voel me een echte reiziger nu haha want ik ben al 3 keer overgestapt! Woohoo! Treinen is m'n hobby ^^ nee just joking. Ik was gister ochtend naar een vriendin in Doetinchem geweest. Een examen feest en gewoon heel gezellig samen bijgekletst. Ik ken haar uit curacao dus het is zo leuk dat we nog steeds contact hebben :) vanmorgen hebben we uitgeslapen tot half 10 terwijl we er pas half 5 echt in lagen! Kort nachtje maa wel onwijs gezellig. Ik ben net in de trein van Ruurlo naar Zutphen gegaan en heb net mijn overstap gehaald. Zit nu in de trein richting Zwolle. Ik heb net een heerlijke Starbucks frappuchino, chocolade croissant en een flesje water gekocht. Foei char! Waarom is eten kopen op het station zo verleidelijk? En heeeeel slecht voor mijn portomonee. Had ik trouwens al verteld dat ik naar Dronten opweg ben? zo kom je nog is ergens he! En wat zie je een mensen... Ik kan er alleen maar van genieten. Ik heb net mijn nagels gelakt zoals je op de foto kunt zien, like A pro in de trein! Mensen kijken je alleen aan alsof je een misdaad pleegt ofzo. Sorry voor de mensen die nagellak geuren haten... Goed, ik ga er een eind aan maken want ik ben bijna in Zwolle. Nog een keer overstappen en dan zie ik mijn lieve vriendin marleen weer ^_^ hoe is jullie zondag? Genieten jullie van het waterige zonnetje of regent het keihard? Hier is het gelukkig nog droog, *fingers crossed * knuffels vanuit een NS trein ergens op de rails :D