photodiary/ week 10

Goeiemorgen lieverds! Weer een nieuwe week en wauw wat was het prachtig weer en een fijne week! Weer een week om gevlogen, ik vind dat het onwijs snel gaat! Ondanks alles heb ik een fijne week gehad, hoe het met me gaat? Mwah, redelijk. Vandaag ga ik weer naar de dokter want mijn misselijkheid zit er helaas nog steeds.. Hoewel dat niet te zien is aan mijn foto's zit die vreselijke misselijkheid er nog... Mijn week was wel erg leuk ondanks dat! Ik had een weekje vakantie, mijn zusje was jarig en het was supermooi weer! Kijk maar mee naar een mega volle diary vol met lente foto's! 

Maandag begon mijn week met een bezoekje aan de stad. Ik had wilde plannen om een stationary te maken! Een planner met meer leuke dingen en informatie ✗ Langs de Wibra en deze chocolade cups kopen, een jeugd herrinering voor mij haha! Wat zijn ze lekker! ✗ Aankoopjes van de Hema, Wibra, Action. Ik ga nog een blog artikel maken over de stationary :)

Met lieve Isabelle slapen in mijn 2 persoonsbed, gezellig :) ✗ Een rol met aarbeien jam vulling, yummeh! ✗ Lekker wandelen Dinsdag middag, het was superlekker weer! 

Ik veranderde mijn site naar een lente vormige layout en header! Yay ^^ ✗ Pizza hawaii met lekker veel ananas ✗ S'avonds de boel versieren omdat mijn zusje Woensdag jarig was. Balonnen en vlaggetjes dus! 

De eerste verjaardag van mijn zusje zonder papa en mama, die lag in het ziekenhuis, maar ik probeerde er wat van te maken voor mijn lieve zusje, het lijstje met de kaarsen zodat papa er toch bij was voor haar <3 ✗ Spekjes en lekkere bonbons ^^ ✗ Een nieuwe earcuff die ik heb besteld op eBay.

Outfitje, lekker zomers met een blousje en mijn infinity kettinkje van papa <3 ✗ Birthday kus voor mijn lieve zusje! ✗ Neeeee! Toen ik in de tuin kwam had dushi liggen graven in de aarde, alles zat onder! 

Allemaal lekkers gehaald voor mijn zusje. Soesjes, taart, donuts. Mjum! ✗ Vlaggetjes en ballonnen :) ✗ Ik ging s'middags voor het eerst naar de bibliotheek en heb me nu aangemeld. Love lezen!

S'middags nog even wat boodschapjes halen op de fiets in het zonnetje ✗ Mama kwam s'avonds thuis uit het ziekenhuis! ter informatie, ze is geopereerd aan een hernia en alles is nu weer goed gelukkig, ik schreef op deze balon iets liefs :) ✗ Knuffelen met dushi.

Donderdag kwam er een hele toffe bestelling binnen, 150 foto's voor een super prijs! Ik ben er zo blij mee <3 ✗ Suikerdonuts! Yummeh ✗ Lekker aan mijn stationary werken, notes maken en vooral veel schrijven.

Ik maakte deze charmante selfie omdat ik niet wist wat ik moest eten die avond, haha! Ook door mijn misselijkheid, nog geen behoefte aan warm eten namelijk... ✗ Het werd ragout met noodles en stokbrood, een gezellig diner voor 2 met mijn zusje haha ✗ Beschuitjes en een kopje thee als ontbijt.

doodles! Ik printe deze uit voor mijn stationary ^^ ✗ Appeltjes en peer, mjum ✗ lekker wandelen met lieve dushi in het prachtige lente weer.

een heerlijk ontbijt met broodjes, yoghurt drink en thee ✗ Boodschappen doen met mijn tante! ik vind dat soms best leuk ^^ ✗ Slalalalalalaaaaa.

Zaterdag middag betekende productief zijn! Ik dook de tuin in en maakte heel veel blog foto's, dushi kwam even nieuwsgierig kijken ^^ ✗ Sleek garden of eden palette, gotta love it ✗ Met lieve sissy ^^

sister love! ✗ ZON! ✗ heerlijke lunch! een witte boterham met basterdsuiker en banaan.

wow... zaterdag avond miste ik papa enorm, ik maakte deze foto met een hele mooie tekst, papa word elke dag in het licht gezet, dat verdiend die <3 ✗ een zonnige selfie! Ik was helemaal blij want was het mooi weer! ✗ ijskoude ijsthee op een lente dag.

Chillings in de tuin, wachten tot mijn lieve nichten kwamen ✗ IEEEEKS! Mijn zusje tilde deze 2 padden op, ik vond ze dood eng en vies maar maakte toch een foto haha! ✗ Met mijn lieve nicht Samanta, love you! 

Appeltaart met slagrooom ✗ dubbele foto, oeps haha! ✗ mooi zonnetje aan het einde van de dag, wat was het gisteren prachtig, wauw! <3

En zo sluit ik mijn week en de diary af, wauw wat een hoop foto's haha! Ik heb een hele leuke week en vakantie gehad zoals je wel kunt zien. Het was wel ontzettend balen van mama maar gelukkig is ze nu thuis en kunnen we weer vollop genieten <3 Aankomende week word gewoon weer druk en veel school! Vandaag loop ik stage, morgen, donderdag en vrijdag weer 3 lange dagen school. Woensdag ben ik gelukkig vrij en verder zie ik het allemaal nog wel. Ik hoop dat het deze week zo mooi weer blijft! Hoe was jullie weekje? Genoten jullie ook zo van het weer? Een fijne week gewenst allemaal!
xoxo