30 day challenge. #4 Mijn beste vriend(in)



Today is de 30 day challenge: Mijn beste vriend(in) 
dit lijkt en is gewoon superleuk. Ik hou heel erg van vriendschap dus dit is nou net een goede challenge!!! :)
vriendschap is iets dierbaars en speciaals.
Je moet een goede band met die persoon hebben, elkaar in goede en slechte tijden helpen en  elkaar kunnen steunen. Ook is er humor in een echte vriendschap.
Tjaa mijn beste vriendin/vriend.
Dat is best wel moeilijk want ik heb heel veel vrienden en ik weet niet echt wie de beste is.
Ze zijn allemaal top!
ik hou echt van al mijn vrienden&vriendinnen.


Natuurlijk heb ik wel een hele goede vriendin..
ik heb een hele goede vriendin hier op Curacao. Maar ook een hele goede vriendin in Nederland. Dit is natuurlijk erg moeilijk doordat je op een eiland woont. Straks moet ik mijn vriendinnen hier weer achter laten en in Nederland weer verwelkomen..... tja dat is zeker raar!!!


188997_196361857065010_100000735927057_563273_1927096_n_large


Mijn vriendschap hier op Curacao was altijd heel erg hecht en ik had een goede band met mensen. Alleen hun verlieten na 3 jaar het eiland en dan denk je: KUT nu is mn beste vriendin weg..... gelukkig komen er wel weer nieuwe mensen maarja je moet er tegen kunnen en het zelf in de hand nemen om weer nieuwe vriendschappen te sluiten.
Mij lukte dat zekers wel. Ik heb nu 6 goede vriendinnen en een beste vriendin.


jytte,
Dit schatje is hier vorig jaar komen wonen. We leerden elkaar kennen door school. Ze kwam in de tweede klas en ik vond haar gelijk al super aardig. We hadden dezelfde humor en we begrepen elkaar gelijk. Ik ga haar ook zo erg missen. Nu na een jaartje moet ik alweer afscheid nemen. Gelukkig bestaat mail,facebook,msn&skype. En we gaan elkaar hopelijk snel in Nederland opzoeken.
Jytte bij deze als je dit artikel leest: Ik hou van je!!! 
soms heb ik lelijke dingen gezegd maar dat meen ik echt niet. Je bent mn beste en ik ga je super erg missen!!!!! 








































Nu komt er nog een beste vriendin maar dan in Nederland.
Dit lieve meisje is al 2x op duushii curacao geweest, Ik heb zo goede band met haar. 
Lieve schat nog 12 daagjes en dan zijn we weer bij elkaar!! 
ninaa<3




















































Beste tijd ever op curacao met haar<33333








Verder heb ik natuurlijke heel veel andere lieve vriendinnen,
Lara,
Annelotte,
Kyah,
Dorien,
Nadine,
Esmee,
Sanne,
Marleen,
Carlijn.
Tjaaa gewoon te veel.


Wat betekent vriendschap voor jou? en heb jij veel vrienden of een beste vriend(in) 
Laat het me weten.
ik ben erg benieuwd!!!


Ik hoop dat jullie deze challenge leuk vonden.
ik vond hem erg leuk om te doen.
nemen jullie hem ook over??


Tumblr_lm1idgamig1qcgyqko1_500_large


-xxxxx-



1 reacties:

Dankjewel voor de reactie♥