Verhuizingggg



                                                 Heee!!! :)

Ik heb zoiets leuks!
jullie weten allemaal dat ik 28juni ben ingepakt doordat we gaan verhuizen. Het was allemaal druk en spannend enzo en ik had daarom nog niet echt tijd om het te posten.
maaaaar tijdens de verhuizing heb ik een filmpje gemaakt van mn huis.
eentje met alle spullies er nog in maar ook een dat het hele huis leeg was.
het filmpje post ik in nederland. BELOOFD.
maar nu de foto's
Als je benieuwd bent... klik dan snel op verder lezen,
xx




















Onze spulletjes in de dozen.
gelukkig hoefde wij niet veel te doen want daar zijn verhuizers voor. 
Al die dozen... pfoeeee...








































































Deze 2 horen bij elkaar. 
De container met al onze spulletjes.
goedereis!
Het is best raar dat je spullen straks weer de zee overgaan. Kijk toen we vanuit nederland vertrokken stond ik daar allemaal niet zo bij stil. Maarja nu ben je ouder en denk je toch... daar gaaan je spullies.
hihi




















Hahaa daar sta ik dan. Klaar om te gaan. Verhuizen is echt raar. Maar ik ben best blij hoor om weer lekker naar nederland te gaan.
XX