30 days challenge.



Heeeeee!
Ik was gewoon een beetje aan het rondkijken op wat blogs van meiden en toen kwam ik op www.teskuh.nl een superleuk artikel tegen.
30 days challenge.
ik vond het zo leuk om te zien dus dacht ik.... dat ga ik ook doen! 
Aangezien het nu vakantie is heb ik daar toch genoeg tijd voor dus let´s start it!
Het is vandaag 27 juni en de challenge eindigt op 27 juli.
Let´s go! 



De 30 days challenge kan over van alles gaan. 
allerlei dingetjes en kleine vragen. 
De bedoeling is dat ik dus elke dag een vraag beantwoord in een artikel.
vandaag moet ik dus 10 likes en dislikes maken. ;D


Dag 01: 10 likes en dislikes
Dag 02: Je angsten
Dag 03: 5 random liedjes op je iPod
Dag 04: Je beste vriend(in)
Dag 05: Favorite cover van een liedje
Dag 06: Je celebrity crush
Dag 07: Je irritaties
Dag 08:  Favoriete foto van jezelf
Dag 09: 
Je leukste vakantie.
Dag 10: Wat je hebt gegeten
Dag 11: Droom van deze week.
Dag 12: De kleine dingen
Dag 13: Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt.
Dag 14: Karakter
Dag 15: Wat je vandaag aanhad.
Dag 16: Turn on & offs
Dag 17: Hoe wil jij herinnerd worden.
Dag 18: Een foto dat je iets laat voelen.
Dag 19: Artiesten die ik live heb gezien
Dag 20: Fashion inspiratie
Dag 21: Waar ben je het meeste trots op.
Dag 22: Vandaag.
Dag 23: Wat ligt er op je bureau?
Dag 24: 10 van je favorite dingen.
Dag 25: Handschrift
Dag 26: Een moment.
Dag 27: Favoriete verjaardag
Dag 28: Drie dingen die je haat aan jezelf
Dag 29: Een recente foto
Dag 30: Deze maand



Ik hoop dat ik het ook echt ga bijhouden!!
xxxx