Tag

Wat zou je niet kunnen missen?
Ik zag bij andere meiden op hun blog de tag wat zou je niet kunnen missen? ik vond hem zo leuk... DUS overnemen!





wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
Uhmm ik denk toch wel mn grote plank met al mijn makeup spulletjes en artikelen. Maar ook het ligbad kan ik niet missen... maar het moet eruit:(


wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
mijn laptop!! duhh mn laptop is echt mijn vrijetijdsbesteding. Zonder mijn laptop zou ik niet weten wat ik moet doen! maaar mn bureau vind ik toch ook wel fijn. die zou ik niet kunnen missen.



Wat zou je niet kunnen missen op tv?
uhmm niet zo heel veel. Ik kijk zowieso niet zo veel tv.... wij hebben hier in curacao alleen maar BVN en amerikaanse zenders. maar ik volg nu the pain game. :D ohjaa en ohohcherso komt weer toch? 


Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Oeeeeps dat is best moeilijk. naja allereerst CHOCOLA, ik kan niet zonder chocolade hoor! en de kauwgomlolly's mogen ook niet ontbreken.


Nemen is R/R?


Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Ik heb geen aartsvijand... maar anders een mariboemba! ;D


Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Ik denk mijn ipod of een zaklamp. Op mijn ipod zit namelijk een lampje en dat is wel handig in het donker. Ik haaat donker! 


Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?
Mascara,mn oogpotlood en oogschaduw. <3333 


Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Wat is dit nou weer voor rare vraag, ik zie in de spiegel alleen mezelf. Niet dat dat bijzonder is ofzo. Hah, maar ik ben tevreden met mn spiegelbeeld hoor... alleen heb ik liever veel langer haar,
Respect is nemen! :peace:


Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?
Bij mijn beste vriendin? haar lieve karakter. Ze steunt me altijd als er iets is. En natuurlijk ook de humor. als er geen humor is word het een stijve boel. Mijn vriendinnen hebben gelukkig allemaal humor. 


Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Mijn makeup tasje en mn ipod! die is echt heilig. als ik ergens ben of gewoon in de auto zit kijk ik altijd of er wifi is. en is dat er.... Twitter time! :D ik ben echt verslaafd aan twitter! maar ook om muziek te luisteren. vooral tijdens het fietsen of in de auto. 


Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast..?
Geheime boek? mijn verhaaltjes over curacao. ;))


Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Mijn Justin Bieber posters!!!!!!! en mn kalender&prikbord. die is gewoon lovely!


Geen titel
Nemen jullie hem over? xx