30 day challenge. #7 Je irritaties.

Heee schatjes!
Sorriee elke keer maar geen 30 day challenge en ik had beloofd om me eraan te houden dus haal ik nu gewoon alles in. Het moet wel blijven kloppen toch?
haha,
vandaag Je irritaties.
Iedereen heeft wel irritaties. Het kan om personen maar ook om dingen gaan. Benieuwd waar ik me helemaal groen en geel aan irriteer? Lees dan snel verder.





okee deze challenge gaat dus over irritaties.. Hmmm leuk onderwerp waar je je soms ROT aan kan irriteren.
Irritaties heeft iedereen wel. Al gaat het om kleine dingen of gewoon een persoon. Iedereen heeft irritaties
ik heb ze ook;) soms zijn irritaties best goed. Dat klinkt misschien raar maar je kan je woede er in uiten en gewoon ff heeel erg kwaad doen. Niet dat het leuk is maar soms is het best goed. Bijvoorbeeld als je in een dipje zit en je wil ff los gaan?? :p

mijn irritaties:
°Zeurende mensen.
-mijn allereerste irritatie is zeurende mensen. omygosh ik haat dat zo erg. Maakt niet uit waar. Bij een feestje, bijvoorbeeld hebben jullie geen chips? Ik denk dan echt.... ondankbaaar mens! maar ook bij een bioscoop/klaslokaal of gewoon op straat. Ik haat dat echt heel erg. Kijk een beetje zeuren mag natuurlijk maar je moet toch ergens tevreden mee zijn?

°mijn haar.
-haha misschien denken jullie nu?? wtff je haar? Jaa mijn haar, ik heb zo ongelooflijke hekel aan mijn haar. Het is pluizig, kort en gewoon niet naar mijn zin. Ik heb al van alles geprobeerd. Haar shampoos voor pluizend haar, haarmaskers, een paar x naar de kapper geweest en zelfs bier in mn haar gesmeerd. Maar dat helpt geen fuck! sorrie maar daar kan ik me echt rot aan irriteren!

°Irritante moeder.
-Tjaa dat snappen jullie allemaal wel! kijk mijn moeder is een ontzettend lieve schat maar soms kan ze me zo erg het bloed onder me nagels halen dat ik gewoon gek word. Meestal helpt negeren en vallen we elkaar daarna weer in de armen maarja liever heb je gewoon dat het niet gebeurd. Ik hou wel heeel veel van mn lieve mama`! 

°Irritante liedjes/deuntjes.
-Ik irriteer me soms helemaal dood aan vervelende deuntjes die dan uren of zelfs dagen in je hoofd blijven zitten. Dan denk ik... go away! maarja dan blijft het toch in mn koppie zitten en ja dan heb ik toch pech...

°stroomuitval&hitte.
-Dit is meer logisch voor Curacao want soms irriteer ik me helemaal groen en geel aan de hitte hier. Het is hier altijd warm! ik verlang soms zo naar een lekkere sneeuwbui. Ha misschien klinkt dat heel dom en raar maar na 5 jaar ben je die hitte zo zat. En dan irriteer ik me ook nog eens aan stroomuitval dat komt hier ook vaker voor en dan kan je dus niet  laptoppen of een ventilator die dan uitvalt en dan is het dus snik heet!!!! 

°Mensen die half nederlands/engels praten.
-Ik heb een vriendin gehad en die praten de hele tijd van; Omgg like hij was zo cool and he said.. ik haat dat echt mega erg! als ze gewoon gemixed engels&nederlands praten. best een rare irritatie hea!

verder irriteer ik me nog aan veel meer. Gelukkig heb ik niet vaak irritaties maarja ze zijn er wel.
Dit zijn nog een paar kleine dingetjes:

40641_117782838273176_100001243809322_112044_4150720_n_large

kleine irritaties:
-Ongesteldheid.
-Regen
-Chagrijnige mensen.
-Vastlopende laptop.
-lege iPod.
-geen chocolade in huis.
-Arrogantie bij mensen

Dat waren mijn irritaties wel een beetje.
Wat zijn jullie irritaties en hoe erg irriteer je daar aan? 
let me know! 

-xxxx-