Movie Review.

Olaa meiden!
Vandaag een leuk artikel! namelijk een review over een film!  dit heb ik nog niet gedaan en het lijkt me erg leuk om te doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!! 
ben je benieuwd? Klik dan snel op verder lezen! 

Ik dacht... laat ik een leuk artikel maken over een film die ik pas gezien heb. En dan laat ik jullie natuurlijk gelijk weten hoe die was en maybe kunnen jullie hem zelf gaan kijken.
let´s beginning!!



-Film: Orphan.
-Genre: Horror/thriller.
-Verhaal: 
Er is een gezin met 2 ouders en 2 kinderen. Een zoontje Daniel, een Dochtertje Max die half doof is en de 2 ouders. De vrouw Kate wilde altijd een 3e kindje maar heeft een miskraam gehad. Hier is ze erg van overstuur en krijgt een drank probleem. Na een paar jaar willen ze toch een 3e kindje en nemen het besluit om naar een adoptie/weeshuis te gaan. Hier komen ze de rustige Esther tegen die zich erg afsluit van de buitenwereld. Ze schildert en speelt piano. John en Kate besluiten om het kind te adopteren. Daniel en Max hebben een zus erbij. Maar als snel gaat het goed mis met de nieuwe adoptie. Esther word kwaadaardig en duwt iemand uit een boom. Max heeft het gezien maar belooft niks te zeggen. Later komt de zuster van Esther en waarschuwt voor enkele dingen. Esther hoort dit en wilt haar uit de weg hebben. Ze schakelt Max in om te helpen., Doordat Max doof is mag ze niks zeggen en snapt ze het ook helemaal niet.. Esther weet er voor te zorgen dat ze zuster Abbigil vermoord word. Er gebeuren nog veel meer dingen. Ze probeert het broertje te vermoorden door zijn boomhut in de fik te steken en ze doet nog veel meer slechte dingen. Ben jij benieuwd waarom ze dit allemaal doet... en wat er met Esther aan de hand is?
Kijk dan snel de film Orphan.





Ik vond hem erg cool om te kijken. Je moet wel goed opletten anders snap je het hele verhaal niet. Later snap je het waarom Esther zo is.
Benieuwd? Huur de film Orphan of kijk hem op deze site ( Met gratis ondertiteling)
www.eumovies.eu
























Ik zou zeggen pak een bak popcorn,veel kussens en cola en let´s the movie beginn!
ik wens jullie veeel spanning met de film! hij is de moeite waard!

Laat me weten hoe jullie de film vonden of hoe lijkt de film je???

-xxxxx-










3 reacties:

  1. Ik houd heel erg van films. Maar ik ben best een watje, dus ik kijk eigenlijk nooit horror films, haha. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik vind het altijd wel leuk om te kijken.
    maar wel met vriendinnen hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, <3 tuurlijk volg ik jou ook... xD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥