nails: WIC Herôme amazing australia.


Herinneren jullie je dit artikel nog?
Ik schreef hier over de nieuwe collectie van herôme. Voor de mensen die dit nog niet kennen, Herôme is een prachtig nagellak merk met om de 2 maanden een nieuwe nagellak collectie. Geinspireerd op een land/werelddeel of een plek. 
WIC staat dan ook voor world inspired colours.
Dit keer kwam herôme met een geweldige collectie geinspireerd op Australia!
Ik kreeg 3 lakjes om te swacten. Kijk maar mee!




De prachtige lakjes! 
Ik kreeg 3 kleuren toegestuurd.D
Dit zegt herome over de collectie! :
-Wie ooit het geluk heeft gehad de zonsopgang te ervaren in Australië, mag zich
bevoorrecht voelen. Hoe de zon daar oprijst en de wereld down under wakker kust, is onvergelijkbaar met 
 welke zonsopgang ter wereld ook. Het zuidoosten en in het bijzonder de kuststeden waren dit keer het 
 
onbetaalbare cadeau om inspiratie uit te putten voor de zes nieuwe kleuren van de limited edition van 
 
W.I.C. by Herôme-
Ik koos 3 kleurtjes. 
Adelaide, Gold Coast en Wollongong.

De flesjes van WIC herome zijn mooi, stralen luxe uit en zijn erg handig.
Op het flesje staat een klein stickertje met de naam van het lakje.
Ik koos Adelaide, Gold Coast en Wollongong.
De namen zijn geinspireerd op plekken en delen uit Australie. 


Adelaide.
Het eerste geweldige kleurtje! De naam is erg bijzonder en het kleurtje spreek met erg aan!  Adelaide is oranje rood kleurtje die je doet denken aan de felle en vurige zonnestralen die zorgen voor een sunkissed gloed.
Het is een prachtig lakje die je geweldig kunt dragen op een zomerse dag.
Dit lakje doet me denken aan een oranje/rood achtige gloed en is een hele mooie subtiele kleur. Er zitten kleine shimmers.
Het lakje dekt na 2 laagjes volledig en laat een mooie finish achter.
love!


Gold Coast
Gold Coast is kerrieachtig goudgeel en combineert super bij de vele exotische prints en dessins die dit seizoen kleur geven aan zwoele zomerjurken en tunieken.
Het is een kerrie kleurtje en deze staat geweldig onder een zomerjurkje en gebruinde armen en benen.
De kleur dekt goed en doet me ook een beetje denken aan het goude kleurtje. Dit mooie lakje bevat ook weer kleine subtiele shimmers en dekt na 2 laagjes.
Hij lakt fijn en laat geen strepen achter.
kleine tip: hij staat nog mooier bij gebruinde handen:)


Wollongong.
Wollongong – dat in de taal van de Aboriginals. Het staat voor ‘het geluid van de zee’
Dit lakje is zuiver dauwblauw.
Draag het bij sportieve sets, bijvoorbeeld tijdens je yoga work-out in de duinen.
Ontspan en zen!
Dit lakje is super maar dan ook super mooi en zeker geschikt voor een dagje strand.
Een mooie zuivere blauw/grijze kleur met een dauwlaagje.
Hij is shiny, laat een mooie glans achter en dekt ook na 2 laagjes volledig.

Wauw! Ik vind het geweldige lakjes. 
Prachtige kleurtjes die goed opvallen maar ook erg mooi en natural zijn. 
Alle lakjes zijn geinspireerd op het geweldige Australie, de streekjes, stadjes en plekjes op dit land. 
De nagellakken van de World Inspired Colours zullen vanaf deze maand juli in de winkels liggen.
Je hebt al een W.I.C. by Herôme nagellak voor €7,50 en twee stuks voor €12,50.
I love the polish! 
Ze dekken goed, lakken fijn en zijn gewoon prachtig om te hebben!

Wat vind jij van deze lakjes?
xxxxx



42 reacties:

  1. Heey
    Vind doe rode het leukste x. Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gister deze collectie ook ontvangen, zijn erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rode is het allermooiste, maar de andere zijn ook zéker schitterend. Ik wil al tijden zo'n soort blauw lakje.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was het meest nieuwsgierig naar Adeleine en dat lakje is echt gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aparte lakjes, ik vind ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke lakjes! hoe komt het eigenlijk dat jij die opgestuurd krijgt?

    Liefs Esmee
    friendsaremeaningful.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat blauwe kleurtje is zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes! Je foto's worden ook echt steeds mooier!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die laatste vind ik het leukste! De lakjes van WIC zijn altijd zo fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi vooral die eerste twee. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi! ik vind vooral Adelaide het mooiste :)
    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kleurtjes! Lekker vrolijk!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke kleurtjes vooral die blauwe vind ik erg leuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er mooi uit, gave kleurtjes ook!

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt leuke kleurtjes! die rode vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zien er leuk uit!! Het eerste kleurtje, wauw! Apart, maar een super mooi kleurtje! De blauwe ook, al vindt ik de gele dan net weer iets minder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave, maar aparte kleurtjes zeg!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pff, ik vind het wel iets te duur... Het zijn wel super mooie kleurtjes, vooral Wollongong vind ik super! Je hebt ook super mooie nagels, wauw! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooh wauw, wat een mooie kleurtjes! je brief is trouwens op de post, yay (:

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die roodachtige vind ik pretteh!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw supermooie lakjes!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Te gekke kleuren!
    Gold coast is prachtig!
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleuren!
    Waar koop je die lakjes?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie lakjes, die blauwe is vooral erg mooi! :)

    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

  25. mooi!
    herome lakjes zijn erg speciaal<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke lakjes!
    ik vind vooral adelaide prachtig|!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥