nailpolish/ Rimmel Fire Cracker

dsc7762k.jpg
Onze nagels zijn klaar voor felle en vrolijke kleuren! Want hey, de Lente begint te komen, het zonnetje komt voorzichtig tevoorschijn en onze nagels willen meer kleur.
Rimmel komt met een nieuwe limited edition nagellak lijn. Fire Cracker!
Deze nagellakjes brengen de zomer een stuk dichterbij en zijn er in 5 mooie kleuren!
Het is een soort gelly nagellak met een zomers, vrolijk en speels effect.
Ik ontving de 5 lakken om hier over te schrijven.
Kijken jullie mee?

dsc7773q.jpg

dsc7786u.jpg

dsc7790f.jpg
De lakken van de nieuwe limited editon van Rimmel.
Heb jij kracht, power en energie in je zitten? Dan is deze Fire Cracker collectie perfect voor jou! De collectie bestaat uit 5 zomerse tinten waarmee je zeker goed zit dit aankomend seizoen. Felle kleurtjes! Het kan eindelijk weer. De lakken zijn speciaal, ze zijn een beetje gelly achtig waardoor ze niet allemaal even goed dekken maar het effect is leuk! 
5 felle, zomerse kleuren. Van rozig tot neon kleurtjes, oranje, geel en een stoere kleur groen. De lakken zien er leuk en vrolijk uit. Een normaal potje zoals we van Rimmel gewend zijn met wat witte opdruk. De potjes hebben een zwarte dop met blauw,rood en geel vlaggen print. 
Ik vind ze leuk! ^^

dsc7814p.jpg
Hot Chick.
Een mooie aardbeien roze kleur. Helemaal leuk voor de lente en zomer.

Bij deze lak zie je een echt gelly effect zoals je kan zien. Ik vind het appart maar wel leuk!
Deze lak lakt fijn, maar dekt helaas niet volledig na 2 laagjes. Een derde laagje zou perfect zijn.
Verder vind ik dit een leuk kleurtje! Het doet je denken aan zoete aardbeitjes.

dsc7816v.jpg
High Energy.
Een echte neon lak! I like.
Deze lijkt een beetje oranje achtig, maar hij is toch echt roze. Een rozige lak met een oranje gloed. Ook weer het leuke gelly effect.
Deze lak is fel en dekt na 2 laagjes volledig. 
Ik vind hem vrolijk en zeker geschikt voor de zomer! Op je teen nagels in het zand, dan val je zeker op! 

dsc7819e.jpg
You’re A Cracker
Dit is een echt zomers oranje kleurtje. Ook geschikt voor het EK? Ja zeker! 
Deze lak is meer normaal, het gelly effect valt niet heel erg op. De kleur is mooi en dekt redelijk. Een derde laagje zou wel beter zijn en deze lak afmaken.

dsc7822s.jpg
Just Buy Me
Een felle gele kleur. Doet je denken aan de felle zon, een bananen smoothy of een zomerse dag.
Ik verbaasde me bij deze gele lak de dekking! Hij dekt niet volledig maar wel heel goed voor een geel lakje. Mooi dus! De kleur is intens en fel geel. Helemaal zomer proof! 

dsc7827.jpg
Shout Out Loud.
Een stoere groene kleur die wat veiliger is en niet te opvalt. Voor de mensen die wel een felle kleur willen maar toch ook stoer willen zijn.
Deze kleur is geweldig! Appart en toch heel erg zomers. Het doet je denken aan palmbomen en leuke gekleurde zomerse jurkjes. 
Deze lak dekt perfect na 2 laagjes.

dsc7836o.jpg
Ik vind ze leuk!
Rimmel heeft leuke kleurtjes gekozen, de meeste lakken dekken mooi en hebben een leuk gelly effect.
Ik vind vooral de roze en groen tinten leuk. Ja, ze zijn goed gekeurd!
De lakken hebben een fijne structuur, dekken na 2 laagjes bijna allemaal goed en drogen snel. Ook is de houdbaarheid lang. Je doet zo'n 4/5 dagen met een lakje, daarna begint die wat te chippen. 
De Fire Cracking is limited edition en alleen in Maart te koop bij drogisterijen. De lakken kosten €4,99 per stuk.
Wat vind jij van deze vrolijke, zomerse lakken? Ga jij er een paar scoren?

Liefs!xxx(love)



25 reacties:

  1. nice colours. love the orange one.
    kisses
    maren anita

    Zatchels GIVEAWAY:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kleuren! Van mij mag het alleen nog veel feller hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel leuk! Vooral het rode kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke lakjes!
    Zien er leuk uit zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. High Energy vind ik de mooiste kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hot Chick ziet er uit als een fijn zacht kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw prachtig. En ik ben jaloers op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit, vooral leuke vrolijke kleurtjes voor de lente!

    Bij mij doen trouwens niet alle foto's het, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke lakken!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurtjes voor in de zomer!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome colors! So nice:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥