xxxcharr beautynews! #4

 newspaper.jpg
Welkom bij alweer de 4e editie van xxxcharr beautynews!
De leuke meiden krant met alle nieuwtjes voor de komende maand Maart. 
Ik krijg best veel pers berichten in een week en zo veel nieuwtjes van producten dat ik het leuk vond om een soort krant te beginnen met deze nieuwtjes. Zo laat ik jullie op een leuke manier kennis maken en kunnen jullie eindelijk een beauty krant lezen met leuke nieuwtjes!
Kijken jullie mee naar het vierde beautynews vol met allerlei leuke nieuwtjes en producten? :)
maart.png
maart 2013. 4e editie xxxcharr beautynews.

Bij deze het krantje van Maart weer!
Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe producten van Herome, MAC Archie, OPI topcoat en de Lush Lente collectie.
De foundation, Herome lakken en lushies komen nog online op mijn blog!
Volgende maand weer een nieuwe xxxcharr beautynews met hopelijk weer leuke beauty nieuwtjes!
Waar ben jij het meest benieuwd naar?
Liefsxx
:love:



11 reacties:

  1. dit ziet er altijd heel leuk uit!
    ben vooral benieuwd naar de nagellak.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel! die mac collectie vind ik zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De nieuwe MAC collectie is echt heel mooi!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik had een vraag, zou jij mij jouw sponsoren willen sturen via mail? Ik zoek namelijk ook nog sponsoren! Mijn email is: maikeve@hotmail.com !

    Ik hoop dat je reageert :)

    xxx livelikemaike.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Ik ben benieuwd naar de Lush producten voor Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥