lifestyle/ hup hup, op vakantie!

surfs up, brah.
Dit artikel is in samenwerking met wintertrex
Het vakantiegevoel!
Het is augustus, het is zomer en voor velen, om de cirkel rond te maken, is het vakantie!
Tijd om de studieboeken aan de kant te gooien, de telefoon van de haak te leggen, de vakantiedagen in te leveren of wat dan ook maar nodig is om de vakantie in het directe vooruitzicht te stellen. Heel Nederland vliegt uit naar de warmere eilanden, trekt de caravan uit de stalling of haalt de tent van de zolder. Wat het ook moge zijn, de vrije tijd is hetgene wat heerst en er hoeft even niet aan werk of studie gedacht te worden. 

Werk of ontspanning?
Nog geen vakantie gepland? Geen nood, want een last-minute is zo geboekt, een populaire optie die ook nog eens geld kan besparen, want het laatste plekje in het vliegtuig moet immers ook gevuld worden. Maar vakantie is wel luxe en er zijn ook genoeg mensen die in deze periode minder bedeeld zijn op vlak van budget, tijd, of andere zaken. Om toch een beetje te kunnen genieten in de zomer is dan misschien een dagje naar een pretpark zoals de Efteling een leuk idee. Maar de zomer kan ook in het teken staan van full-time aan een bijbaan werken, om een mooi zakcentje bij te verdienen. Dus is het niet de bedoeling dat het geld in de zomer wordt uitgegeven. 

INK361 - andreahugvik
Wintersport
Want niet alleen de zomervakantie is er één om naar uit te kijken, ook de wintersport is nog altijd een zeer populaire vakantie onder de Nederlanders. Wie bijvoorbeeld in de voorjaarsvakantie 2014 de kosten enigzins beperkt wil houden doet er goed aan om vroeg te boeken. Maar ook een korte vakantie in Oostenrijk in een andere periode is een leuke optie, dus vroegboekers pakken hier eigenlijk winst. Voor degenen die het geld in de zomer niet uitgeven is dit een optie zeker waard om te bekijken!
Ga jij voor sneeuw, zand of blijf je liever thuis? 
xoxo



7 reacties:

  1. Oh, ik wil zo graag nog een keer deze vakantie naar de efteling...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel en de efteling, ja die staat ook al een tijdje op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Efteling lijkt mij ook zo leuk om eens heen te gaan. Ik ga zelf nooit op vakantie, maar dagjes weggaan vind ik altijd wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Helaas kan ik deze zomer niet op vakantie, dus een dagje naar de efteling is een leuk idee! Al zou ik uiteindelijk het liefst naar een mooi warm land willen met zee en strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil zeker nog eens naar de Efteling, maar eerst eigenlijk nog wat centjes verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik wil echt een keer nog naar de efteling :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor de reactie♥