personal/ ziekjes.

Bah. Eens in de zoveel maanden voel ik me helemaal bagger. Ziekjes dus.
Dan word je s'ochtends wakker en denk je, nee. Ik wil me niet zo voelen. Dan ga je er toch maar uit en probeer je met moeite en al je kracht jezelf aan te kleden. Het zweet breekt je uit en je laat je weer op je bed vallen. Mweh'
Dat word een dagje uitrusten en in bed blijven.
Zo stond ik vanmorgen op... S'nachts al misselijk en niet lekker en s'morgens helemaal terrible. En ja.. Dan blijf je lekker in je bed.
Terwijl het regent typ ik dit nu. Ja echt... Dag zomer ! :(
Ik heb net met moeite een broodje op en drink nu een warme kop thee.
Net mijn werk afgebeld.. Ik haat ziek zijn.
Of naja, ziek. Niet lekker zeg ik dan maar.
Ik had even zin om iets te posten. Want geen blog artikel is ook niet leuk. En hey, schrijven. Daar word ik blij van!
Hoe gaat het met jullie?
Dikke kus uit mijn warme bed, xoxoxo 



11 reacties:

Dankjewel voor de reactie♥