beauty/ Essence Blush Up blush


Toen ik de prachtige nieuwe collectie zag van essence kon ik niet wachten om de producten te mogen bewonderen in de winkel. Toen ze hier ook eindelijk in de schappen lagen heb ik mijn slagje geslagen en viel mijn oog eigenlijk gelijk op de prachtige ombre blush van essence. Hij was er in 2 varianten en ik kocht er een. Hoewel er al heel veel reviews zijn schrijf ik vandaag alsnog over deze prachtige blush. Kijk maar mee






Een prachtige ombre blush die heel mooi overloopt van oranje naar peachy en roze.


De blush ziet er gelijk eyecandy uit. Verpakt in een hard plastic doosje waardoor je makkelijk en goed de blush en de ombre kunt zien. Pretty! Het doosje voelt stevig aan en heeft een klik systeem wat makkelijk werkt. Op de blush staat ombre en nog wat tekst. Op de achterkant staat de kleur en nog wat informatie+ ingrediĆ«nten vermeld. De blush ligt trouwens makkelijk en goed in je stash dus dat is ook weer fijn! Ik heb de blush in de kleur: 10 heat wave. Er is nog een variant met een roze ombre in de naam 20 Pinky flow, maar ik vond dit kleur verloop leuker.  Wanneer je het doosje opent zie je een prachtige ombre blush. Ik heb de ombre in een variant met peachy en roze. Wauw ik kan er maar naar blijven kijken. De kleur is zo prachtig en het ombre loopt supermooi over. Van koraal roze naar peachy en oranje. Net een ondergaande zon na een prachtige zomer dag. Heel tof!




Oranje, roze en de 2 kleuren samen. De blush is goed gepimenteerd! De Swatch! De blush is dus ombre en ik heb hem in 3 kleuren geswatcht. De roze kleur appart, de oranje appart en ze samen gemengd. Zoals je ziet is de blush goed gepigmenteerd en de kleuren zijn prachtig! de roze kleur is mooi koraal en intens van kleur, hij bevat lichte shimmers voor een subtiel effect. De oranje kleur is ook erg mooi en goed gepigmenteerd. De kleuren samen zijn pretty en het effect is heel mooi! Peachy met oranje op je wangen geeft een heel shiny en lieflijk effect. Ik vind hem erg leuk! De kleuren zijn goed op te bouwen en je kan hem zo heftig of subtiel maken zoals je zelf wilt. De blush werkt erg fijn, heeft mooie shimmers en is zacht van structuur zodat je hem mooi kunt aanbrengen. Love it!


Moet ik nog meer positiefs over deze budget topper vertellen? Nee! Deze blush is geweldig! Ik ben er heel blij mee, de kleuren zijn prachtig en je kunt ze goed opbouwen. Vooral de 2 kleuren samen zijn erg mooi en subtiel. Helemaal perfect voor een stralende en zonnige lente dag! De blush zit vanaf nu in het vaste assortiment van essence en zal er in nog een variant zijn. De ombre blush kost €3,59 en is te koop in de kruidvat filialen. Wat vind jij van deze blush? Heb jij hem al in je bezit?
xoxo