inspiration/ other photography

Ik hou van fotografie. Wauw. Ik merk gewoon dat ik het steeds leuker vind en ook om zelf te experimenteren met mijn nieuwe lens, de standen en alle effecten die je kan creĆ«ren. Maar andere fotografie van bloggers en mensen op andere social netwerken. WAUW. daar kan ik zo lang naar kijken. En dan wou ik dat ik zulke foto's kon maken. Ik word daar helemaal blij en inspired van. In de vakantie wil ik zeker een fotografie cursus gaan volgen, zodat ik nog beter weet hoe ik goede foto's moet maken, posities en lichtval enz. Vandaag laat ik jullie wat toffe fotografie zien. Alle foto's komen van accounts van flickr.
 










Bits of my sunday ♥ Alyssaa.nl
deze foto komt van de geweldige blog van Alyssaa
Dit waren een paar mooie shots, ik wil zelf in de vakantie tijd een cursus gaan volgen om nog meer uit fotografie te halen. Morgen komt trouwens mijn photodiary online! Wat vinden jullie van deze foto's?