beauty/ Sleek garden of eden palette


Sleek is een geweldig merk met prachtige makeup. Laatst schreef ik nog over het Sleek au natural palette en ik blijf er nog steeds fan van. Jullie kennen waarschijnlijk alle mooie Sleek paletten wel. Laatst is er een nieuw palette gekomen, namelijk het garden of Eden palette. Ik ontving dit palette en ben weer zo enthousiast dat ik hem graag aan je wil laten zien! Kijk maar mee!


Het Sleek garden of Eden palette dus :) de Sleek paletten zien er altijd erg mooi en strak uit. Een zwart, compact doosje met het Sleek logo als tekst. De paletten zijn compact en kan je makkelijk mee nemen of stapelen in je stash. Yay! Dit is het nieuwste palette: garden of Eden. Past nu helemaal goed bij de tijd van het jaar! Lente, groene tinten van de bladeren en de paarse lavendel bloemetjes. Ik ontving dit palette en was zo enthousiast! Zeker omdat het nu perfect bij dit seizoen past.






Wanneer je het palette opent zie je prachtige kleur tinten. Zoals altijd heeft Sleek een mooie kleur keuze gemaakt die perfect en goed bij elkaar passen. Op het palette ligt een plastic folie met de namen erop. Ik vind het zo leuk als de oogschaduws namen hebben! Van links naar rechts zie je alle kleuren:
er springen zeker een paar mooie kleuren uit! De bovenste rij zijn vooral mooie, warme lavendel en paars tinten. De onderste bevatten meer jungle tinten en groen. Gotta love it!










De swatches! Wieeee! Toen ik de swatches ging maken werd ik weer verrast door de geweldige kleuren en het mooie pigment. De oogschaduws in het palette hebben twee soorten structuur. Een zachte, gepigmenteerde structuur en een stroeve, wat slechtere gepigmenteerde structuur. Je ziet het ook duidelijk aan de swatches. Er zitten hele mooie oogschaduws tussen, terwijl je sommige kleuren (vooral de matte tinten) nauwelijks ziet. Jammer want normaal is Sleek altijd erg goed gepigmenteerd! Desondanks vind ik de kleuren en het pigment mooi ! Dat maakt alles weer goed. De eerste rij bestaat vooral uit warme paars en bruin tinten, prachtig! Ze zijn beide goed gepigmenteerd er zijn 2 kleuren die een beetje minder zijn. Vooral de paarse en taupe kleur vind ik erg mooi. De tweede rij bestaat uit groene tinten. Vooral de laatste 3 groen tinten zijn supergoed gepigmenteerd, heel mooi!

Ik vind het palette mooi! Ondanks sommige slechte gepigmenteerde kleuren is het garden of Eden palette een mooi, neutraal palette! Natuurlijke, groen tinten en de kleur van paarse lavendel. Een leuk palette waar je zeker vele kanten mee op kunt! Mocht je benieuwd zijn dan kan je de Sleek paletten en dit palette bestellen op o.a Alice en jo en the makeup spot. Het palette ligt tussen de 8 en 9 euro. Wat vind jij van dit garden of Eden palette?

xoxo