nailpolish/ Newbies in the mix


De vernieuwde producten van Essence en Catrice liggen alweer een tijdje in de winkels. Afgelopen keer toen ik bij Kruidvat was nam ik wat nieuwe dingetjes mee om te testen voor mijn site en omdat ik sommige dingen op mijn wishlist had staan. Ook nam ik een aantal lakjes mee. Vandaag heb ik dus een in the mix review van 3 lakjes met structuur en glitters! Ik nam er een van Catrice mee en 2 van Essence. Omdat ik van glitters, leuke kleurtjes en newbies houd! Kijken jullie mee naar de swatches?




Ik nam dus 3 lakjes mee. Toevallig zijn het allemaal lakjes met structuur, glitters en liquid sand. Catrice kreeg de nieuwe crushed crystals en ik had er sowieso een paar op mijn lijstje staan. Helaas was er nog maar 1 variant die ik graag wilde maarja, misschien dat ik de andere nog kan scoren. Verder nam ik 2 lakken mee van Essence, een liquid sand lak en een lak met grove glitters in een hele toffe kleur. Ik ben erg blij met deze 3 structuur lakjes en laat ze graag aan je zien! 



Allereerst de Catrice Crushed Crystal lak. Deze lak stond sowieso op mijn lijstje gewoon omdat het effect van deze lak heel tof is. Het potje is mooi strak zoals we gewend zijn van Catrice. Een zwarte dop met Catrice erop, wat details en het flesje is rond en van glas. De kwastjes zijn wel veranderd, van Catrice zijn ze veel breder, zelf vind ik dit niet fijn werken want zo knoei je eerder en zit je hele nagel onder de lak, wat dan niet de bedoeling is. Toch brengt het redelijk fijn aan en drogen de crushed crystals snel. Ik heb dit lakje in de kleur 04 Oyster&Champagne. Pretty! Het is een doorzichtige creme kleurige basis met kleine en grove rose gouden glitters. Een hele apparte en luxe combinatie. Het is een liquid sand lakje al vind ik niet echt dat je dat gelijk ziet. Toch vind ik dit lakje erg geslaagd! Na 2 laagjes dekt die volledig en hij blijft zo'n 3 tot 4 dagen prima zitten. Dit lakje kost €3,39



De volgende lak is een liquid sand lak van Essence! Essence heeft al eens eerder liquid sand lakjes uitgebracht en ik was daar erg over te spreken. Daarom was ik benieuwd naar deze liquid sand! Het is een vrolijke, roze kleur die perfect past bij de lente. Het flesje ziet er vrolijk en leuk uit. Op de dop staat liquid sand en Essence colour&go. Het is een bolbuik flesje. Het kwastje werkt prima, niet te breed maar gewoon goed. Dit is de lak in de naam Hello Rosy. De lak is leuk maar toch vind ik hem ook appart! Een snoeperig roze lakje met rood en roze glittertjes. Ik vind wel dat de lak erg dik aanbrengt en dat verpest het liquid sand effect, daar moet je mee uitkijken dus. Verder dekt die goed, droogt snel en is het een leuke nieuwe toevoeging aan de andere liquid sands lakken! Deze nagellak kost1,69



Als laatste, nog een lakje van Essence! Dit is een Glitter jewels lak zoals Essence hem noemt. Dit flesje is ook een bolbuikje met een zilveren dop. Op het flesje staat Effect nailpolish en door het flesje heen zie je de geweldige blauwgroenige glitters al. Gotta love glitter! Dit lakje heb ik in de kleur: 06 party in a bottle, die naam klopt precies want dit is een groot feestje in een klein flesje. Het lakje lakt niet heel fijn, dikkig en stroperig. Zo moet je superlang wachten tot alle glitters goed zijn gedroogd. Toch vind ik deze lak erg leuk, hij is vrolijk, heeft chunky glitters en de kleur is leuk! Ook over een andere lak zal deze heel erg leuk zijn! De Glitter jewels lakken kosten €1,99 per stuk.


Dit waren de 3 glitterige en liquid sand lakken. Ik ben er erg over te spreken en ben blij met de nieuwe aanwinsten voor mijn stash. Vooral die van Essence zijn allebei erg leuk! Van de Crushed Crystals had ik nog meer willen scoren, hopen dat me dat nog gaat lukken. Nogmaals, fijne lakken, dekken allemaal redelijk goed en hebben fijne kleuren. Er zijn nog veel meer toffe effect lakjes van Essence te verkrijgen. Ze liggen vanaf nu in de winkels en zitten in het vaste assortiment. Welke lak is jou favoriet? En heb jij al iets weten te bemachtigen?
xoxo