care/ Dr van der hoog gorgeous grain mask.


Maskertjes blijf ik heerlijk vinden! Als je eventjes de badkamer voor jezelf hebt neem ik altijd me time! Een heerlijke routine, lekker een maskertje aanbrengen en genieten. Ik neem elke week een lekker maskertje mee naar de douche en mijn huid geniet daar ultiem van. Ik had laatst dit masker gekocht omdat ik er veel goeds over hoorde en ik erg benieuwd was naar de nieuwe variant. Een special van Dr van der hoog: Gorgeous grain! Omdat zondag masker dag is besloot ik de review vandaag online te zetten! Kijk maar mee :)



Dit is hem dan! Het Gorgeous Grain masker! Een kant en klaar masker van Dr Van Der Hoog in een special edition. Dit masker is op basis van granen, tawekiemolie, sheaboter en rijstzemelenolie en bevat geen parfum, ideaal dus voor gevoelige huidjes! De shea boter verzorgt en voedt je huid, het granen extract doet meerdere dingen voor je huid: het kalmeert en vermindert roodheid en irritatie. Het masker zit verpakt in een luxe kartonnen mapje, zoals we weten van Dr van der hoog. In het mapje zit een zakje met het masker. In het gorgeous grain masker zitten allemaal verzorgde en verzachtende bestanddelen en het bevat geen pafum, geen alcohol, geen parabenen, oftewel, geen dingen die slecht zijn voor je huid! Avena Sativa Flour is haverbloem dat samen met water de basis is van dit masker. Verder zit er tawekiemolie in, sheaboter, granen extract, vitamine E, ziet er goed uit dus! Laten we snel de kwast erbij pakken en het masker testen!

Mijn huid voordat ik het masker aanbracht. Een kaal huidje met wat oneffenheden en een klein wondje op mijn neus. Het masker breng je heel makkelijk aan met een kwast of je vingers. Breng een loyale laag aan op je gezicht. Het masker is een lichtgeel masker met stukjes haver! Ziet er leuk uit. Het is een romige masker wat fijn en goed aanbrengt. Mijn huid reageert er goed op, voelt fijn aan en het lijkt wel of het masker een soort van warm word, haha! Tijdens het douchen kan je het masker inscrubben door de kleine haver deeltjes. Na 10 tot 15 minuten kan je het masker eraf spoelen. Mijn huid voelt na afloop zacht en fijn aan. Op de laatste foto zie je mijn huid na het masker, je ziet niet echt een groot verschil maar het is een onwijs fijn en lekker masker! Je huid word gehydrateerd en soepel. Droge plekjes verdwijnen en mijn huid voelde rustiger aan. Een heerlijk, romig masker met goede bestanddelen en een verzorgende werking


Ik ben enthousiast over dit masker! Er zijn nog 2 special maskers van Dr van der hoog en daar ben ik ook heel benieuwd naar! Dit masker verzorgt mijn huid, is lekker romig en ik vind de substantie leuk haha! Mocht je benieuwd zijn naar dit masker of een andere special, ze zijn o.a te koop bij Etos en Kruidvat voor €2,23 per stuk. Ken jij deze maskers al?
xoxo