photodiary/ week 11

Het is vandaag Zondag nu ik dit typ, whut, alweer bezig met een nieuwe photodiary! De tijd gaat zo snel jongens! Bizar gewoon. Het is alweer Maart. Afgelopen week was prachtig! Een hele mooie week vol met veel zon, blijheid en leuke nieuwe mensen. Ik heb contact met een leuke jongen en ja er zitten meer dates aan te komen ^^ Verder heb ik genoten van de zon, veel gedaan aan school, salon gehad en een fijn weekend mee gemaakt. Nu is het zondag, de zon schijnt en ik heb net gehuild door het hele verhaal van papa. Ik mis hem nu weer ontzettend maar hij is bij ons <3 Ik laat jullie vandaag alle fijne dingen weer zien uit mijn week. Kijk maar mee naar mijn wekelijkse photodiary!

Maandag ochtend begon met een dokters afspraak, ik moest weer bloed prikken en had weer een gesprek voor mijn misselijkheid ✗ Lunchen in de tuin met een witte boterham en banaan, yum! ✗ De vrolijke narcisjes ^^ 

Genieten in het zonnetje voordat ik naar stage ging ✗ Stage pakje aandoen en gaan! Balen terwijl het zo mooi weer is :( ✗ Dinsdag had ik weer een lange dag school en praktijkles.

Nagels zo zoet als pastelroze suikerspinnen ✗ Een heerlijk ijsje met nootjes en chocolade en een schaduw selfie ^^ ✗ Lunchen op school met stokbroodjes en een heerlijke soep. Gezellig en lekker!

Een happy selfie op de fiets! Ik was vroeg uit en kon zonder jas naar huis fietsen, heerlijk weertje! ✗ Tanden poetsen want ik moest daarna gelijk naar de tandarts, alles was goed, yay ✗ Na afloop genieten van de lekkerste chocolade ever, mila oreo! <3

Vrijdag sloot ik mijn week af met praktijkles, een leuke en gezellig les ✗ Thuis komen met mijn zonnebril nog op, yess! Het blijft steeds langer licht en daar word ik heel vrolijk van ✗ Noodles eten! Noodles met kip, wokgroenten en saus, mjam.

Zaterdag betekend blog en foto dag! Ik dook het park in en maakte veel foto's van de natuur, deze foto maakte mijn zusje, omdat ik van fotografie houd ^^ ✗ Een geweldige bloesem met witte en roze bloemetjes, pretty! ✗ Toen we weer naar huis liepen kwam ik erachter dat mama een extra slot erop had gedaan maar daar had ik geen sleutel van.. Daar zaten we dan naast het vuilnis haha!

Gele bloemetjes die ik fotografeerde ^^ ✗ Nog een hele mooie, roze bloesem ✗ SELFIE!

S'avonds knuffelen met lieve dushi, loveyou ^^ ✗ Zondag gaf ik mijn zusje een lekkere massage en behandeling, ik moet veel oefenen voor mijn opleiding, over een paar maandjes examens! ✗ Ontbijten met chocolade schelpjes en melk, yum.

Verder heb ik Zondag rustig aan gedaan, nog wat school dingen gedaan, aan mijn blog gewerkt en nog eventjes genoten van een pril zonnetje! Aankomende week is weer lekker rustig, vandaag heb ik stage en moet ik naar de GGD arts op school om te praten, Dinsdag heb ik weer een lange schooldag en s'avonds de date ^^ Woensdag komt de psycholoog, donderdag heb ik maar 3 uurtjes les en verder zie ik het allemaal wel weer. Hopen dat het zonnetje nog even lekker blijft schijnen! Hoe gaat het met jullie? Fijne week! 
xoxo