lifestyle/ veel foto's voor weinig


Foto's zijn altijd leuk. Ze geven je kamer een leuk effect, je hebt mooie herrineringen door foto's en kan ze bijvoorbeeld leuk opplakken in een foto boek of album. Zo heb je later hele mooie herrinerigen en terug blikken van de mooie en leuke momenten. Ik heb zo mega veel foto's op mijn laptop staan. Foto's van vriendinnen, foto's van familie, foto's van bloemen en andere natuur dingen. Ik dacht, ik moet eens wat foto's afdrukken! Maar bij de Hema of Bruna ben je al snel veel geld kwijt. Ik ging op zoek op google en vond 2 foto websites waarbij je heel veel foto's voor weinig kan bestellen. Kijk maar mee!

Ik heb 2 verschillende sites gekozen van waar de foto's komen. Een site genaamd www.foto.com en een site die webprint.nl heet. Beide 2 hele fijne sites, goedkoop en een goede kwaliteit foto's. Waarom ik 2 verschillende sites gekozen had? Ik wilde 2 categorien foto's hebben, eentje met alle fotografie van mezelf met de Canon camera voor een foto boek en een categorie met allemaal foto's van vrienden en familie. Zo gezegd, zo gedaan. Ik koos de foto's uit op de site en na 2 dagen lagen beide pakjes op me te wachten! Webprint verpakt de foto's netjes en veilig in een plastic doosje. De andere site verpakte de foto's in een plastic envelop met een plastic om de foto's heen. Prima en veilig dus!

Het plastic doosje van webprint. De foto's zitten stevig, goed en netjes verpakt.


De foto's! In totaal zijn het er zo'n 130 en ik ben er waanzinnig blij en tevreden mee. De foto's komen dus van verschillende sites en ik heb ze ook gewoon bij categorie gelaten. De bovenste rij zijn de foto's van familie, vrienden en leuke gebeurtenissen. De onderste rij is alle fotografie die ik zelf heb gemaakt met mijn Canon camera. Maar hoe werkt het nou precies? Heel simpel! Je gaat naar www.webprint.nl of www.foto.com en klikt op foto's afdrukken. Je kan dan foto's selecteren vanaf je computer, via facebook of instagram en laad deze in het bestand. Als je alle foto's hebt geselecteerd klik je een formaat aan. Ik heb het standaard formaat gekozen omdat het anders iets duurder werd. Bij instellingen kan je nog aanvinken of je een hoog glans, matt of normale foto wilt. Genoeg keus dus! Dan is het tijd om de foto's te bestellen, je gegevens in te vullen en te betalen. Wanneer je betaald hebt krijg je een mailtje dat de bestelling goed gegaan is en de foto's voorbereid worden om verzonden te worden. Perfect!

Dit is een foto die ik voor mijn fotografie album heb besteld. De prachtige bloesem waar ik enorm trots en blij mee ben. De kwaliteit van de foto is perfect! Komt natuurlijk ook doordat de foto heel scherp en mooi is maar de kleuren en het effect komen goed over. Ik ben helemaal tevreden met de kwaliteit en het formaat van de foto's! 

Ik wilde dit even met jullie delen omdat foto's gewoon een hele mooie, blijvende en vooral leuke herrinering zijn. Tegenwoordig is alles via instagram, facebook en telefoons maar echt foto's in een boek plakken doen we niet meer. Toch kan het heel leuk zijn en daarom vond ik het leuk om eens foto's af te laten drukken bij foto site's. Ook wil ik een groot foto hart gaan maken op mijn muur en dat kan nu perfect met zoveel foto's. In totaal was ik voor al deze foto's ongeveer  €12,00 kwijt! say what! Je betaalt per foto ongeveer 7 cent ! Lekker goedkoop en de kwaliteit is prachtig! Ik raad dit zeker aan. Als je jezelf inschrijft op foto.com krijg je de eerste 25 foto's gratis! Zo kan je ook nog googelen naar een kortingscode enz. Mocht je benieuwd zijn, kijk dan snel op www.webprint.nl of www.foto.com en bestel jou eigen foto's!  Wat vind jij van foto's afdrukken? Ga jij het doen?
xoxo