personal/ papa, vlindertjes en regendruppels

girly. ♡
bron/ pinterest
Vandaag is het Zondag 23 Maart en ik heb weer zin om een update te delen met jullie. Ik krijg veel mailtjes en berichtjes van jullie allemaal hoe het nu met me gaat. We zitten alweer in de maand Maart en alles vliegt serieus voorbij. 3 dagen geleden was een hele moeilijke dag, toen was het de 20ste en is papa al 5 maanden van ons weg.. 5 maanden! Dat voelt heel lang omdat je hem zo erg mist maar ook weer kort vergeleken met een jaar, alleen het gevoel dat ik hem altijd moet missen is verschrikkelijk. Die dag was dan ook verschrikkelijk en heel naar. Toch heb ik mijn dingen gedaan, was het een prachtige dag en scheen papa de hele dag voor ons. Vrijdag bleef ik thuis van school omdat ik een verschrikkelijke nare droom had gehad over papa, ik was er helemaal van overstuur. Zo'n dag wil je dan het liefste skippen. Gisteren was het Zaterdag en had ik wel een superleuke dag! Misschien merken jullie het op twitter maar ik tweet best veel dingen waaraan je zou denken, hey is dat niet verliefdheid? Ja! Op dit moment vliegen er allemaal vlindertjes door mijn buikje en ben ik helemaal happy, dat zijn dan weer de mooie dingen in het leven. Vandaag is het Zondag en dat betekend lazy sunday, ik lig nu met mijn laptopje in bed deze update te typen terwijl de regendruppels op mijn zolderraam vallen. Over druppels gesproken, ik heb net de app druppel gedownload en het werkt serieus! Haha. Vandaag ben ik dus lekker lui, ik ga wat doen aan stage, lekker veel blog artikels typen onder het genot van spotify afspeellijsten en verder zie ik het allemaal wel. Hebben jullie nog aanraders voor muziek? I LOVE MUSIC! Hoe gaat het met jullie?? Dikke knuffel en geniet van je zondag! 
xoxo