photodiary/ week 12

Goeiemorgen! Het is weer Maandag en dat betekend photo diary tijd, weer een week omgevlogen. Gisteren deelde ik al een update over hoe het met me gaat. Ik mis papa elke dag nog steeds heel erg, en als ik een gesprek gehad heb met een psycholoog doet het alleen maar even meer pijn, gelukkig doe ik ook leuke dingen. Afgelopen week ging ik weer naar school, sprak ik veel af met mijn date en heb ik veel geleerd. Kijken jullie mee naar mijn wekelijkse photodiary?

Selfie bij oma, Maandag ging ik naar school voor een gesprek en een toets die ik moest inhalen, daarna had ik een date ^^ ✗ Onderweg in de trein naar mijn date :) ✗ Hahaha! Een levende boekenkast van allemaal mannen, lachen.

Dinsdag zat ik om half 7 alweer in de bus, pfff vroeg! ✗ Make-up lesje op school, zo leuk! ✗ Het resultaat van de make-up les, ik was er zo blij mee ^^

Dit superleuke jasje wilde ik bestellen maar ik kijk nog eventjes verder :) ✗ De lucht was Dinsdag avond supermooi! iedereen poste massaal op Instagram foto's van de lucht. ✗ Donderdag was een stralende zonnige lente dag, ik trok mijn selfie shirt aan en dus reden voor een zonnige selfie!

Het was dan wel super zonnig maar ik moest helaas wel leren, gelukkig maakt de zon het iets minder erg ✗ Samen met mijn zusje op de fiets, lol ✗ Isabelle kreeg een nieuwe fiets die we ophaalden, helemaal blij dat kind.

Nageltjes gelakt in mijn favoriete kleur van Essie met glitters erover heen ✗ Vrijdag avond bakte ik pannekoeken! Yessss ✗ Yummeh, hartige pannekoeken met kaas en spek en naturel pannekoeken.

Zaterdag ging ik weer de hele dag naar mijn date ^^ Jaa, Charr is helemaal verliefd, ik maakte deze selfie van mijn outfitje ✗ Zondag was een chill dagje, ik heb veel aan school gewerkt en genoot nog van het lente zonnetje ✗ Haha, mijn status is nu nog single ^^ 

Nagels van Isabelle, prettyy ^^ ✗ Met lieve dushi wandelen terwijl het regent, grrrr! ✗ Zondag werkte ik dus veel aan school, best trots dat ik doorgezet heb want nu zijn alle projecten af :)

En dat was mijn weekje weer! Voorbij gevlogen, ik merk wel dat hoe meer ik doe hoe beter het gaat. Afleiding en veel mensen om me heen is leuk en goed voor me. Nu ik ook helemaal verliefd ben is alles beter haha! Ik ga komende week weer veel naar school, heb een druk en lang rooster en verder zie ik het allemaal wel. Aankomend weekend ga ik weer naar de date toe gehehhe. Hoe is jullie weekje? Een hele fijne week gewenst! 
xoxo