beauty/ PS love oogschaduw palette


Oogschaduw paletten, ik kan er denk ik nooit genoeg van krijgen. Het liefste koop ik steeds maar weer nieuwe paletten met leuke en mooie kleuren oogschaduw. Oogschaduw blijft leuk en kan je nooit genoeg hebben toch? Laatst was ik bij de opening van de nieuwe Primark in Nijmegen en vond ik bij de beauty afdeling dit palette. Hij was er in 2 varianten, een heel erg budget palette met 8 kleurtjes in allerlei nude tinten. Ik besloot hem mee te nemen en review hem vandaag voor jullie! Kijk maar mee.


Het palette! Het komt van de lijn die Primark nu speciaal heeft voor de make-up en beauty producten. Dit palette is van de P.S love lijn. Het is een palette met 8 kleuren. Het doosje is compact en dus erg handig om mee te nemen naar school of een weekendje weg. Het doosje is mat zwart, oogt best luxe en ziet er mooi uit. Op de voorkant staat PS love in gouden letters en je ziet nude tinten met de prijs op het doosje. Praktisch en handig dus! 


PRETTY!



Ik heb dit palette in de nude kleuren gekozen, er was nog een palette met wat koelerere kleuren en vooral veel zwart en grijs tinten. Zelf vind ik bruin tinten nog steeds erg mooi en dit is toch wel de meest gangbare kleur voor een draagbare look. Het doosje bevat 8 kleuren oogschaduw, een applicator met een sponskwastje en een klein fluffy kwastje en het palette heeft een spiegel. De oogschaduws zijn best groot en hebben een fijne pan waar je dus best lang mee kunt doen. Top! Het palette doet me in eerste instantie denken aan Sleek, ook strak, zwart en mooie kleur samenstellingen, dat doe je heel goed Primark!


De kwastjes die erbij zitten zijn prima. Je hebt een fluffy kwastje met wat zachtere haartjes om de oogschaduws mooi te blenden, de haartjes zijn niet super zacht maar prikken gelukkig ook niet. Aan de andere kant van de applicator vind je een spons oogschaduw kussentje, zelf ben ik geen fan van deze kwast methode maar het is toch fijn dat er een kwast applicator in zit.


De kleuren op een rij!! Ik vind de samenstelling erg mooi en het past goed bij elkaar. Echt nude kleuren zijn het ook niet helemaal, je vind als eerste 2 roze tinten, gevolgd door grijze kleurtjes, daarna krijg je 2 nude/bruin tinten en het palette eindigt met 2 koele, koude kleuren in wit en grijzig. Toch vind ik de kleuren erg mooi bij elkaar gekozen en zijn ze perfect voor een dagelijkse look! De kleuren verschillen van mat tot shimmer. Helaas hebben de oogschaduws geen namen, we moeten het bij nummertjes houden haha! Zelf vond ik de eerste, derde en vijfde oogschaduw erg mooi, laten we snel naar de swatches gaan!


Allereerst de eerste rij, deze bevat voornamelijk wat koelere kleuren maar toch ook wel weer warme tinten als laatst. Als eerste zie je een hele grote favoriet van mij, een prachtige, roze shimmery oogschaduw die je perfect als highlighter kunt gebruiken. Hij is rose roze met veel shimmers en een gouden glans laagje, prachtig! Het pigment is geweldig zoals je kunt zien, na een veeg heb je al prachtige kleurpigment, de tweede kleur is mat en is een milkshake roze kleur, helaas iets minder goed gepigmenteerd maar alsnog een hele mooie, roze kleur. De derde kleur is paarsig met een grijze glans van shimmers. Erg mooi en perfect voor een smokey look. De laatste kleur is weer wat matter maar bevat nog wel kleine shimmers, de pigmentatie is prima en de kleur valt goed op te bouwen. 


Dan de tweede rij, dit zijn vooral matte kleuren die weinig of geen shimmers bevatten. Als eerste zie je een prachtige bruine kleur die super goed gepigmenteerd is, de kleur is chocolade bruin en is mooi mat, bevat verder geen shimmers, de tweede kleur is nude/lichtbruin en bevat iets meer shimmers, voor een mooie glans. Ook deze pigmentatie is super! De derde kleur is een witte, matte oogschaduw, ook perfect gepigmenteerd. De laatste kleur is heel koel, een wit grijze tint zonder shimmers, maar toch een hele mooie kleur oogschaduw! Ik vind vooral de 2 bruin tinten erg mooi en vooral omdat ze zoveel kleur afgeven.


Dit was het palette! Ik ben super enthousiast en ben nu ook erg benieuwd naar de andere variant. Deze is erg aan te raden als je van de rustige en neutrale ooglooks houd of gewoon wilt experimenteren met wat meer kleur, alle oogschaduws zijn mooi gepigmenteerd, voelen zacht aan en brokkelen helemaal niet. Vooral de roze highlighter kleur en de 2 bruin tinten zijn mijn favoriet en zal ik vaak gaan gebruiken! Ja, een prachtig palette voor een heel laag prijsje. Ze zijn vanaf nu te koop bij de Primark filialen o.a in Nijmegen bij de PS beauty afdeling. Dit palette kost €3,00 je hebt dan 8 oogschaduws met geweldige pigmentatie! Wat vind jij van dit palette? Ga jij hem proberen? Of heb je de andere variant?
xoxo