Happy weekend!

Een hele goeie middag allemaal vanuit de bus! Ja ik zit hier heel chillie met mijn iPad dit artikel te typen. Thanks wifi! Ik ben onderweg naar huis na een lange en vermoeiende schooldag. Vanmorgen zat ik om 7 uur alweer in de bus onderweg naar school. Ik had 3 belangrijke toetsen waaronder een examen. Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik de laatste tijd super veel en druk bezig met school,examens, presentaties en ga zo maar even door. De toetsen gingen gelukkig heel erg goed dus dat is fijn! Verder hadden we nog les en heb ik tijdens inoefenen massage geoefend samen met een klasgenoot. Ze heeft mijn wenkbrauwen super mooi geëpileerd en mijn make-up gedaan, yay! Ik ben nu dus onderweg naar huis, chill in de bus met lekker muziekjes op en een fijn zonnetje, heerlijk! Ik heb mezelf net getrakteerd op wat lekkers, een flesje Spa met cactus en citroen smaak en een yummeh kinderbueno met witte chocolade, nomnom! Ik zou vanavond naar mijn vriend gaan maar de plannen zijn iets veranderd, ik blijf vanavond lekker thuis, een avondje vullen op de bank! Morgen ga ik heeeel veel aan mijn blogje werken want de producten schreeuwen naar me vanaf de kast, er liggen nagellakken, paletten, nieuwe verzorging producten en nog veel meer!  Vanaf morgen probeer ik weer elke dag een artikel online te krijgen want de tijd op school word nu weer wat rustiger, gelukkig! Hoe is het met jullie? Ook lekker weekend? Ik zeg, maak er een top weekend van! <3 
xoxo