care/ Demakeup reinigingsmousse

 photo IMG_7745_zps2f713b09.jpg
Gezichtsreiniging producten vind ik erg fijn, zeker als ik ze in combinatie kan gebruiken met andere producten en onder de douche. Mijn favorieten zijn vooral reiniging mousses en gels. Makkelijk, snel en het werkt vooral verzorgend voor mijn huid. Normaal gebruik in Nivea of Garnier maar Demakeup komt nu ook met een nieuw product, een reinigingsmousse. Ik nam hem mee en test hem vandaag voor jullie uit. Kijk maar mee naar de review!

 photo IMG_7746_zps5a702de8.jpg

 photo IMG_7748_zps893c7879.jpg
Ik ben zelf niet echt bekend met Demakeup, ik heb wel eens watjes gekocht van dit merk en vind het eigenlijk allemaal wel prima. Nu ze ook verzorging en reiniging producten hebben was ik wel erg benieuwd geworden! Dit is een reinigingsgel maar er zijn ook nieuwe melk producten en een reinigingstonic. Gel en of mousse zijn mijn favoriete reinigers, je huid ademt en je make-up is elke avond makkelijk te verwijderen. De reinigingsgel zit verpakt in een witte flacon/fles. Het ziet er strak en netjes uit. De fles heeft een afbeelding van katoenblad wat in de reiniger zit. Verder staat er met donkerblauwe letters Demakeup op. De fles heeft een draai dop wat makkelijk en praktisch werkt. Op het product staat ook nog nieuw, een heel nieuw product dus!

 photo IMG_7749_zps20783c23.jpg
Een reinigingsgel met katoenblad extracten. Dit product is vrij van parabenen en hypoallergeen getest.

 photo 934370c6-e376-4e22-bfd9-62a647ef5e55_zpse437f0c7.jpg
 photo IMG_7751_zps74dde251.jpg
Op de achterkant van de fles staat nog wat informatie. Deze reinigingsgel bevat katoenblad extracten en is vrij van parabenen, op de fles staat een tekst: Ontdek de unieke combinatie van het katoenblad en phyto-bourgeon antioxidant afkomstig van de katoenplant in een schuimende gel die make-up en onzuiverheden verwijdert. Op de achterkant staat ook nog hoe je dit product het beste kunt gebruiken, maar dit is vanzelfsprekend. Deze reinigingsgel is geschikt voor alle huidtypen en door de katoenplant extracten extra zacht. De fles heeft een handige applicator, een klik dop die je omhoog klikt en via een kleine opening doseert. Werkt erg hygiĆ«nisch en fijn! 

 photo IMG_7760_zps7e1ea6d5.jpg
De reinigingsgel op mijn hand, hij is doorzichtig en vrij vloeibaar. Wanneer je hem in masseert met water gaat die heftig schuimen en ontstaat er dus een heerlijke, schuimige emulsie. Hoe gebruik je deze gel het beste? Maak je gezicht vochtig en masseer de gel in op je huid. Wangen, het hele gezicht, T-zone, de gel schuimt fijn en voelt heel mild aan op mijn huid. De katoen extracten in de gel zijn speciaal ontwikkeld om het gebied rond de ogen te verkalmen, doordat er geen parabenen in zitten is de gel verrijkt met natuurlijke extracten van amandel en katoen en reinigt in alle zachtheid de gevoelige huid rond de ogen. Ik vind hem erg prettig in gebruik, hij reinigt mijn make-up goed en oneffenheden worden minder, top! De geur is mild en erg prettig, katoen, net vers gewassen en frisse was. 

Ik ben erg tevreden over dit product! Demakeup heeft me zeker niet teleurgesteld en ik ben nu ook reuze benieuwd naar de andere producten zoals de milk en de lotion. Ik gebruik deze reinigingsmousse met plezier, hij verwijderd goed mijn make-up, de schuim formule werkt prettig en fijn voor mijn huid en doet goed zijn werk! Mocht je benieuwd zijn, de nieuwe producten van Demakeup zijn te koop bij drogisterijen en o.a de Kruidvat. Ze kosten €3,99 per stuk. Wat vind jij van de nieuwe Demakeup reinigers?
xoxo