photodiary/ week 14

Goeiemorgen! Het is weer Maandag en we zitten alweer vollop in de maand April. Wat gaat de tijd mega snel! Mede door het fijne weer vliegen de weken voorbij. Het is vandaag weer maandag, ik heb net mijn ontbijtje al weer op en typ nu nog eventjes de diary. Dalijk ga ik weer 9 uur lang stage lopen maar we hebben er zin in! Afgelopen week was druk, dat was te merken hier op de site, ik had even geen tijd om blog artikels te maken en er kwam dan ook maar beperkt iets online, aankomende week word ook nog druk met opdrachten, presentaties en examens maar daarna heb ik even lekker een weekje niks! Kijken jullie mee naar de photodiary?


Maandag avond aten we shoarma met een pita broodje en sla, mjum! ✗ Alvast een sneak peek van mijn nieuwe aankoopjes @ Primark, deze week komt de shoplog online! ✗ om half 7 in de bus zitten vind ik veeeel te vroeg!

gelnageltjes op school, deze is gewoon van Essence ✗ Een prachtige YSL lipstick, gotta love it ✗ Ik word zo blij van het feit dat het om 7 uur nog licht is als ik thuis kom!

make-up loos knuffelen met dushi <3 ✗ De lekkerste taart ever! Mokka met koffie smaak en chocolade <3 ✗ #treinselfie onderweg naar mijn vriend.

wauw, ik had mijn bus aansluiting net niet gehaald en moest dus lekker loner 20 minuten wachten op de volgende bus... ✗ S'avonds hard leren voor examen Anatomie ✗ #fromwhereIstand, met mijn nieuwe broek, sjaal en converse ^^

@ school met de iPad en een lekker flesje Spa ✗ Lekker bezig geweest met de meiden! 5,5 km gelopen over de waalbrug en het park, heerlijk in dat zonnetje! ✗ Iemand een nier als lunch? #blerg

Vrijdag middag was ik te vinden in het ziekenhuis voor mijn misselijkheid en bloed armoede, gelukkig is er niks ernstigs aan de hand, nog even wachten op wat uitslagen van onderzoeken! ✗ En eindelijk weer lekker gewerkt @ macc, na zo'n lange tijd mag dat wel weer. Ik nam natuurlijk wat te snacken mee ✗ ieeeewl, Zaterdag ochtend dachten mensen grappig geweest te zijn door een ei tegen het raam aan te gooien, bah bah.

Zaterdag bestond voor mij uit leren, leren en nog eens leren... ✗ S'avonds aten we tomatensoep: dit is het resultaat als je zusje de lepel tegen je gezicht aan drukt haha! ✗ Heerlijk een avond wandelingetje maken met mijn lieve hondje, met een prachtige, laagstaande zon <3

Zaterdagavond chillings met lieve zusje, lekker films kijken op de bank, achter de iPad en lekkers te knabbelen ✗ Zondag maakte ik eindelijk weer tijd voor mijn blogje, er stond een hele doos vol met nieuwe producten, binnekort reviews! ✗ S'avonds weer een paar uurtjes gewerkt en met deze selfie sloot ik het weekend en de week weer af, moe maar wel voldaan!

Dat was mijn weekje alweer, alles vliegt voorbij. Het is gewoon alweer April. Zoals ik al zei ben ik enorm druk met school op dit moment, ik heb amper tijd voor leuke dingen en mijn blog maar dat zit er wel weer aan te komen! Deze week nog even knallen en dan volgende week heerlijk een paar dagen vrij van school. Ik heb er zin in! Aankomende week dus nog school, dalijk heb ik stage en woensdag ga ik weer naar mijn vriend. Verder zie ik het allemaal wel! Hoe is het met jullie? Ook druk voor school of heb jij het wat rustiger? Fijne week gewenst!
xoxo