fashion/ burgundy red

 photo IMG_6148_zps53427929.jpg
Wat is het de laatste tijd heerlijk weer! Ik word er zo mega vrolijk van! De zon schijnt heel erg veel en dat is een perfecte timing voor outfit foto's! Samen met mijn statief, camera en de outfit duik ik dan het park in om outfit foto's te maken. Mannetjes die de hond uitlaten kijken mij raar aan maar daar heb ik schijt aan want ik vind outfit foto's leuk om te maken! Vandaag deel ik een outfit die nog wat herfst kleuren heeft maar wel een stoere en burgundy outfit is, een favorietje van mij, kijken jullie mee?

 photo IMG_6145_zps90caaa40.jpg

 photo IMG_6189_zps27333609.jpg
Ik draag mijn zomerjas die ik kocht op wehkamp.nl Het is een hele fijne jas en staat lekker stoer! De jas is legergroen en heeft leren, zwarten mouwen. Ik vind hem superleuk, hij past overal goed bij en zit heerlijk. Het jasje is voorzien van gouden ritsen en accenten wat het nog leuker maakt. Over het jasje draag ik mijn favoriete sjaal met aztek print en verschillende kleur tinten, mijn favoriete sjaal!! Ik draag een burgundy rode broek die mooi matcht met het jasje.

 photo IMG_6131_zps1876dbfe.jpg


 photo IMG_6224_zpsf6b6272f.jpg
Haren in de wind! Heerlijk zonnetje erbij en een perfecte outfit foto ^^

 photo IMG_6217_zps2051d3bc.jpg
Verder draag ik in deze outfit veel burgundy kleuren. Paars/rood achtig. Hoewel dat lekker herfstig is vind ik het toch ook wel heel leuk staan voor de lente en zomer. Ik draag een zwart t-shirt met een zwarte trui met studs, de studs maken de trui wat leuker en opvallender. Over de trui draag ik mijn bordeaux rode, burgundy jasje met zwarte leren mouwen. Over het jasje heb ik de gekleurde sjaal met dezelfde tinten, de sjaal bevat ook nog roze, bruin en zwart tinten die mooi bij de outfit matchen. Ik draag een burgundy rode broek en mijn zwarte laarsjes!

 photo 064ac973-6bf1-4896-bee0-dec181b4cf91_zpscac5abc4.jpg
Mijn laarsjes, die jullie wel eens vaker hebben gezien. Ze zijn echt een grote favoriet van mij, ook omdat ik deze met mijn lieve papa had gekocht. De laarsjes zijn zwart, hebben een blok hakje en gouden ritsjes en riempjes die ze een toffe uitstraling geven. De laarsjes passen overal goed bij en lopen heerlijk! Ook staan ze heel stoer en leuk.

 photo IMG_6255_zpsdda43a20.jpg
Ik draag meestal wel ringen, hier heb ik mijn uilen ring in een brons kleur en een gouden ring met leuke vormen die in elkaar over lopen, het is nu een van mijn favoriete ringen. Het uiltje komt van eBay en de golf ring kocht ik bij de Etos.

 photo IMG_6310_zps379941d4.jpg
WEHKAMP - LEGERGROENE JASJE PRIMARK- ZWARTE TRUI ✗ THE STING- BURGUNDY BROEK✗ MARKT- SJAAL ✗ VAN HAREN-ZWARTE LAARSJES
Dit was de outfit! Het was een mooie zonnige dag, ik toverde burgundy kleuren op mijn lijf en ben weer blij met de foto's! Wat vind jij van deze outfit?
xoxo