nails/ happy pastel easter


April betekend de maand van de lammetjes in de wei, de mooie bloesems die gaan bloeien en het seizoen van de pasen! Chocolade eitjes die we mogen gaan zoeken, een heerlijke tafel vol met lekkers, familie bij elkaar. Hoewel deze pasen heel anders zal zijn dan vorig jaar omdat mijn lieve papa er niet meer is maakte ik wel iets leuks op mijn nagels. Het is super simpel, ik kan het geen nailart noemen en dat doe ik dan ook niet maar laat het wel graag aan jullie zien. Pastel kleurtjes voor pasen!
Wat heb je nodig? Heel simpel, allemaal leuke pastel kleurige lakjes. Nagellakken die bij jou een lente gevoel geven, ik koos zelf voor pastel geel, pastel roze, pastel lila, pastel blauw/mint en groen. Deze kleurtjes heb je nodig, verder een base en top coat en we kunnen beginnen!






Ik ga er verder geen uitleg bij geven. Ik heb mijn nagels voorzien van een base coat, de nagels om en om in verschillende pastel kleurtjes gelakt, een top coat erover heen aangebracht en goed laten drogen. Is het niet onwijs schattig? Ik vind het effect van de pastel kleurige lakjes op mijn nagels onwijs leuk en helemaal lente en paas proof! Zoet, schattig, vrolijk en leuk. Ik heb gekozen voor pastel geel, de kleur van de kuikentjes, pastel roze, omdat dit gewoon hoort bij pasen, lila, omdat dit de kleur is die de meeste gekleurde eitjes hebben en mint groen/blauw van de prachtige blauwe lucht op een zonnige 1e paasdag. 


Ik hoop dat jullie hierdoor wat inspiratie hebben gekregen voor een eventuele paas nailart. Ik wens jullie alvast hele mooie, zonnige en leuke paasdagen! Wat vind jij van deze pastel nageltjes? Ga jij iets doen op je nagels voor pasen?
xoxo