beauty/ summer sunset look


Make-up blijf ik geweldig vinden. Ik vind het leuk bij mezelf maar eigenlijk nog leuker om bij anderen te doen. Je kan zo veel verschillende dingen en looks uit proberen. Omdat ik best wel wat paletten, kleurtjes en oogschaduws heb besloot ik weer eens mijn zusje op te maken en haar een make-over te geven met prachtige zomerse kleuren. Omdat de zomer er aan zit te komen en mijn kwast automatisch naar alle felle kleurtjes ging. Ik heb het resultaat en de make-over vast gelegd en omdat ik zo enthousiast was deel ik het vandaag graag met jullie!


Ik besloot voor een zomerse, vrolijke en meisjes achtige look te gaan. Een mooie egale huid, licht en subtiel blush en een knallende ooglook met felle kleuren, eyeliner en mascara. De lippen moesten ook subtiel en niet te veel opvallen. Ik pakte al mijn paletten, blushes, oogschaduws, kwasten en lipproducten erbij en ging aan de slag! Staat gezellig zo he al die make-upjes :)


Ik tijdens het opmaken. Het was ook deels een opdracht voor school daarom draag ik mijn zwarte praktijk pakje. Ik vond het erg leuk om te doen en Isabelle natuurlijk ook, die wil maar al te graag mijn proef konijn zijn. Gelukkig maar! Ik begon natuurlijk met haar gezicht te reinigen en een dag creme aan te brengen. Toen ik dat gedaan had bracht ik een basis aan, wat concealer voor rode plekjes en een foundation voor een egale en mooie huid met een prachtige kleur tint. Ik poederde de foundation af met transparante poeder en ging verder met de ogen. Ik koos voor vrolijke, opvallende, zomerse kleuren. Het moest een soort sunset idee geven met roze, oranje, geel en een beetje paars. Prachtige combinatie en lekker zomers. Ik heb de kleuren van licht naar donker uitgewerkt en gezorgd dat alles mooi overloopt. Na de look bracht ik eyeliner en mascara aan, tekende ik de wenkbrauwen subtiel bij en koos voor een roze kleur op de wangen en lippen. Nog even een finishing touch met wat highlighter en de zomerse look was klaar!




De ogen knallen er uit. Zoals je kan zien heb ik ze in een soort V vorm aangebracht zodat je de oogschaduw ook goed ziet wanneer ze oog contact met je maakt of gewoon recht naar voren kijkt. De kleuren passen perfect bij haar fel blauwe ogen en laten ze nog mooier uit komen. Haar lippen heb ik voorzien van een roze glansje wat mooi en lief oogt bij de ooglook. Ik ben helemaal tevreden en vond het resultaat erg leuk! Fris, vrolijk en zomers, dat was de bedoeling!


Hier zie je nog een before en after foto. De eerste foto is Isabelle zonder make-up in een sweater, haha. Op de twee middelste zie je de look, volledig met kleding, make-up en haar. De laatste foto is een close-up van de look. Je ziet haar ogen stralen, de highlighter en blush maken het gezicht erg mooi en geven het een frisse en gezonde uitstraling. Ik vind haar te pretty! De opdracht was geslaagd, ik was dik tevreden en ze vond het zelf ook helemaal super! Ik vind het erg leuk om Isabelle op te maken voor o.a opdrachten of gewoon zomaar. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien, laat het me weten, wie weet maak ik nog wel meer leuke looks! Maak jij je zusje of vriendin wel eens op? Wat vind je van deze zomerse look?
xoxo