nails/ sunny daisies.


Het was afgelopen week zo lekker zomers weer. Alle bloemetjes kwamen helemaal mooi tot zijn recht in de stralende zon, de korte broekjes konden weer uit de kast gehaald worden en het humeur was opperbest. Ik hou van de zomer en word er alleen maar nog blijer door. Doordat de zon zo heerlijk scheen en de tempraturen warm waren besloot ik een nailart te maken die goed bij het seizoen past. Kleurrijke, schattige en leuke madeliefjes op mijn nagels! Vandaag laat ik jullie zien hoe je deze maakt :) 

Wat je nodig hebt zijn maar een paar lakjes! Je mag natuurlijk zelf de kleuren kiezen maar ik ben voor een mooie, pastel blauwe achtergrond gegaan. Denk aan de lucht kleur. Als basis gebruik ik dus een blauwe lak, voor de middelste stipjes van de bloem heb ik een goud gele lak gekozen en de blaadjes kleurde ik wit. Simpel als wat! Iedereen heeft deze kleurtjes wel en mocht je geen geel hebben kan je ook altijd een andere kleur kiezen voor het midden.




Wat je doet is heel makkelijk. Je lakt je nagels eerst de basis kleur, in mijn geval was dit pastel blauw. Goed laten drogen en lak ze in 2 laagjes zodat de lak mooi dekt. Daarna maak je met een dotting tool goudgele stipjes op je nagels. Deze maak je af door er stipjes naast te zetten of er blaadjes aan te maken. Zo krijg je een eigen gemaakte daisie! Je kan natuurlijk varieren, ik heb de ene hand dottings en de andere met blaadjes gedaan. Wees creatief! Topcoat erover heen, goed laten drogen en voila! Je eigen zonnige daisies! Wat vind jij van deze nailart? Hou jij van zonnige nailarts?
xoxo