personal/ herdenking voor papa.

Hey allemaal! Een tijdje geleden dat er weer posts online zijn gekomen. Ik zit weer eventjes enorm in een dipje en zal dan ook dit weekend niks posten. Vanaf maandag wil ik weer vollop artikelen online hebben staan maar ik moet echt even rust nemen. Waarom?? Ik ben sowieso heel druk met school maar er is ook weer veel verdriet. Extra veel verdriet, pijn en gemis. Gisteren, 15 Mei hadden we in Den Helder een herdenking voor papa en alle andere overleden mariniers. Het was onwijs heftig, bijzonder, indrukwekkend maar vooral heel erg zwaar. We gingen s'ochtends vroeg naar Den Helder en waren er al om 9 uur. De herdenking duurde 1 uurtje en het was zo officeel en mooi. Ik mocht samen met mijn zusje een bloemenkrans leggen voor alle overleden mensen en papa. Dat was heel zwaar maar ook mooi om te doen voor hem. Als je dan voor die krans staat gaat er zo veel door je heen.... ik mocht hier nog helemaal niet staan. Papa ik mis je zo... De krans en herdenking is gelegd voor het monument Schaduwen van licht. Daar zit een prachtige betekenis achter. Elke opening vul je met mooie en fijne herrineringen en momenten die je had met dat dierbare persoon <3 Na de kranslegging hadden we een lunch, praatte we nog even met de mensen daar en reden we naar huis. Mijn vriend was mee om me te steunen en ik was daar zo blij mee. Veel gepraat, gehuild.. Het was een hele heftige dag en dat heeft veel impact op me gehad. Vandaag ben ik ook thuis gebleven om alles op een rijtje te zetten en het een plekje proberen te gaan geven. Ik wilde dit even delen omdat schrijven fijn voelt. Een stukje verwerking. En dan weten jullie ook gelijk hoe het nu allemaal zit. Ik beloof niks maar wil natuurlijk weer graag bloggen! Tot Maandag en een fijn weekend gewenst! <3
xoxo