photodiary/ 20 en 21


Ik wist bijna even niet meer hoe het voelde, bloggen. Wist ik mijn inlog gegevens nog wel? Tuuurlijk! Bloggen is iets wat altijd bij me zal horen en ik ook altijd zou blijven doen. Afgelopen week was het heel erg stil op www.xxxcharr.nl Ik had even tijd voor mezelf nodig, even geen artikels omdat er weer te veel gebeurd was en ik me daardoor minder sterk voelde.Nu is er een volle week voorbij en wil ik er weer tegen aan gaan! Met mijn verdriet, emoties, het gemis maar ook het normale leven wat bestaat uit school, werken, stage en lekker aan mijn site werken. Vandaag begin ik dan ook weer met de wekelijkse photo diary die dit keer uit 2 weken bestaat, en dat betekend extra veel foto's! :) Kijk maar snel mee naar 2 weken!

2 weken geleden begon ik natuurlijk weer met stage op de Maandag, klaar gemaakt en gaan met die banaan! ✗ In de middag aan mijn stage opdrachten werken, lekker met een kopje thee erbij ✗ Na 9 uur stage weer naar huis en dan dit zien op de fiets. Oh em gie...

En ja hoor, ik belandde in de regenbui. Inclusief hagel, dankjewel natuur... ✗ Thuis aangekomen hadden we s'avonds een heerlijk gebakje bij de koffie. Aardbeien room taartjes met slagroom ✗ Dinsdag in de bus onderweg naar school met heel veel regen :(

Praktijkles gehad met lieve vriendinnetjes, was weer gezellig! ✗ Na een lange dag school heerlijk eten, ik mocht kiezen en koos voor penne met tonijn en rucola sla ✗ Na een vermoeiende dag even lekker wandelen met mijn hondje, gedachten leeg maken en eventjes niks hoeven, heel fijn.

Ik ging naar de dijk, wandelend met dushi. Daar is het allemaal gebeurd met mijn lieve papa, maar het voelt goed als ik daar even ben <3 ✗ Donderdag 15 Mei hadden we een hele zware dag in Den Helder, een herdenking voor alle overleden mensen van de Marine, waaronder mijn vader. Het was een hele bijzondere, zware maar vooral emotionele dag ✗ De volgende dag bleef ik thuis van school omdat ik me zo ellendig voelde, gelukkig sleepten Isabelle en ik elkaar er door heen en konden we aan het eind van de dag weer een beetje lachen.

Het zonnetje maakte ook een hoop goed! Ik ging weer lekker wandelen met mijn hondje ✗ Vrijdag avond maakte ik het gezellig want er kwamen een paar vriendinnetjes langs. We keken film en kletsten lekker bij ✗ Kwarktaart in the making!

Deze zomerse foto's maakte me blij. Lekker genieten van het zonnetje, heerlijk! ✗ Smile and be happy, ook voor mij ja. ✗ S'middags ging ik eventjes de stad in met Isabelle, het was heerlijk weer en vooral gezelligheid in de stad! Leuk leuk :)

Een sundea ijsje met chocolade, yummeh!! ijs mag als het warm weer is toch ^^ ✗ Met lieve zusje Isabelle, mijn grote vriendin ✗ Ik ging ook even naar de stad voor mijn cosmeticamap, die heb ik laten inbinden, blij met het resultaat!

Zaterdagavond lekker chillen op de bank in mijn nieuwe sweater ✗ Zondag was ik vrij van werk en maakte ik de hele dag blogfoto's. Ik had veel nieuwe producten en dingetjes liggen ✗ Het nieuwe geurtje van Katy Perry is heerlijk! En de flacon is zo pretty.

Lunchen in het zonnetje, heerlijk! ✗ S'middags weer lekker wandelen en chillen in het park, nieuwe schoentjes konden gelijk aan door het lekkere weer ✗ De sinaasappel mandarijntjes taart. Heerlijk verfrissend en zoet!

Bloemetjes nailart, daisiesss ✗ S'avonds een heerlijke pizza als dinner, yum. ✗ En daarna nog een ijsje doen met een vriendinnetje bij Daisies. Ik had yoghurt sinaasappel en bastogne smaak. Mjam!

Dinsdag had ik weer een lange dag school met heel mooi weer, gelukkig konden we in de pauze buiten chillen ✗ Na een lange dag terug op het station en even schuilen voor een flinke stortbui, ik maakte deze selfieee ✗ Mijn zusje en ik zijn een nieuw instagram account begonnen, elke dag plaatsten we een nailart. Die dag had ik rijles en daarna maakte ik een verkeers nailart hihi! Volgen jullie ons op @sisnailsss

Woensdag avond moest ik werken en na werk kregen we allemaal een gratis ijsje omdat het zo druk geweest was, niks leukers dan dat! ✗ Donderdag een heerlijke lunch maken, een wrap met roomkaas, ei en kaas, yum! ✗ Knuffelen met lieve hondje <3

Een prachtige zonsondergang die ik vanuit mijn kamer raam spotte ✗ Vrijdag had ik weer een lange dag school, we begonnen met anatomie les. Onder het genot van een chocolade koek, mijn samenvattingen en ijs theeee ✗ Op de fiets terug naar huis met een fijn gevoel: WEEKEND.

Ik ging s'avonds na school nog even lekker wandelen, het was nog superlekker weer, temperaturen waren warm en de zon scheen nog flink, love it! ✗ Knuffelen met dushi again ^^ ✗ Zaterdag heb ik aan school opdrachten gewerkt, zo moest ik bijvoorbeeld iemands nagels lakken, oma was de gelukkige :)

Lekker barbie roze omdat we meisjes zijn ✗ Zaterdagmiddag had ik weer rijles, mijn 5e alweer! Het gaat heel goed, koppelen en schakelen word steeds makkelijker en ik ben ook al druk bezig met remmen ✗ S'middags ging ik met een vriendin maccen, kip 20 en een smoothieee

Oeps een dubbele foto, hier moest eigenlijk een foto van mij en een vriendin komen te staan, ✗ Zondag, gisteren heb ik de hele dag aan school besteed. Wel onder het genot van ijsjes en koud drinken! ✗ De sneak preview voor de volgende nailart op ons account, flamingooo.

Pfoe, wat een mega lange photodiary! Dat komt natuurlijk doordat het 2 weken waren. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien. Hoe het nu met me gaat? Nu ik dit typ voel ik me ellendig. Ik heb net mega veel gehuild met mama maar wel fijn gepraat. Het lijkt wel of ik papa steeds erger begin te missen en door de herdenking besef je echt dat hij er niet meer is. Papa is dood, en die confrontatie doet nog steeds zo veel pijn. Hoewel de foto's misschien allemaal leuk en vrolijk lijken is dat niet zo, ik ga van binnen kapot, heb heel veel verdriet en soms hoeft het voor mij allemaal niet meer... Ik probeer natuurlijk door te gaan en ben sterk maar soms word het eventjes te veel. Deze week is rustig en kan ik eventjes bijkomen van alles. Woensdag, donderdag en vrijdag ben ik vrij, verder moet ik wat werken, heb ik rijles en ga ik lekker veel bloggen! Afleiding en iets doen wat ik mega leuk vind. Hoe is het met jullie? Dikke knuffel vanachter mijn laptop haha!
xoxo