personal/ leef ik onder een steen?


Hey! Ik leef nog hoor, waarom mislukt het bloggen de laatste tijd? Ik heb geen tijd, niet genoeg inspiratie of word ineens hartstikke ziek.. Mweh! Het is nu half 12 s'nachts en Nederland is nog aan het spelen tegen Braziliee. Wij gaan sowieso winnen! Maar hoi, mocht je me vergeten zijn of niet meer weet wie ik ben, Charlotte, de blogger die al een week niks online heeft gezet. Ik heb genoeg product foto's gemaakt maar het schrijven wil elke keer maar niet lukken. Nu heb ik gewoon voor mezelf gezegd, dit was even een break van een weekje, we gaan er nu ECHT tegen aan! Reviews, video's, fashion artikeltjes en nog veel meer. I will promise you. Vandaag wil ik gewoon weer even het gevoel terug krijgen van bloggen, veel schrijven en even lekker tegen jullie aan kletsen. Be prepared ! 



Vorige week was ik in Zwolle bij mijn vriendin Marleen. Het was zo'n mega leuk weekend! We hebben heel veel bijgekletst, 3 keer gebbqd, de diploma uitreiking en een mcflurry gehaald met de auto want ze heeft haar rijbewijs. Het was zo leuk! Zoals altijd. Marleen is echt mijn beste vriendin waarmee ik alles kan delen, ik kan met haar lachen en huilen en ze is er altijd voor me. We hebben veel foto's gemaakt en hierboven zie je er 1 van. Verliefd op de foto en verliefd op mijn *nog witte* all stars. Jullie hebben ze al op de foto's gezien maar wat ben ik blij dat ik deze baby's gekocht heb. Ze lopen goddelijk en staan overal bij! Moet je dan wel weer uitkijken met modder en mos enzo op je schoenen Charr, haha. Ook zijn we een ochtendje naar Zwolle geweest en kocht ik een maxi jurk, woohoo! Bij de H&M. Ik wilde altiijd al weten hoe zo'n jurk me zou staan en vond het stiekem best leuk staan en kocht hem dus, die foto was trouwens na de diploma uitreiking van Marleen die geslaagd is voor haar Havo 5! YES.Nogmaals was het super gezellig en ben zo blij dat Marleen mijn vriendinnetje is. We gaan over 1,5 week samen op vakantie naar lovin London, hebben nog een weekend gepland waarin we gaan touren en we willen nog naar Walibi. Wooohoo! Genoeg leuke dingen :) Marleen, als je dit leest, I love you! ( maar dat wist je al gehehe)


Het klinkt allemaal heel vrolijk en leuk en dat is het gelukkig ook wel maar ik heb natuurlijk nog steeds veel verdriet. Afgelopen maand in Juni was het natuurlijk vaderdag. Dat was zo ontzettend zwaar. Maar ook andere dagen waarop je je vader zo nodig hebt zijn pijnlijk. Alsof er een mes door je hart gestoken word.. Ik kreeg 2 weken geleden mijn uitslag van mijn praktijk examen te horen. We zaten in het lokaal en iedereen kreeg het bericht te horen. Mijn naam werd opgelezen, Charlotte had zweet handjes toen mijn naam werd opgenoemd maar die verdwenen heel snel toen ik hoorde dat ik het gehaald had en dus geslaagd! Ik was zo intens blij en gelukkig! Maar ook ging er een enorme steek door me heen en dat was moeilijk. Vorig jaar toen ik geslaagd was voor mijn VMBO examen belde papa mij op om te horen of ik geslaagd was. Ik weet het nog precies, hij belde me, ik zei alleen maar: PAPA ik ben geslaagd! We begonnen allebei te huilen en dat moment was goud. Maar nu.... nu kon dat moment er niet meer zijn. Ik belde mama en samen huilden we, papa was er toch gewoon bij. Dat weet ik en hij zou trots zijn <3 Maar moeilijk, dat is het. Heel erg moeilijk. Ondanks die momenten gaan we door en krijg ik de kracht van papa, de lieve mensen om me heen en alle mooie herinneringen. Ook heb ik het stiekem al gedeeld op Instagram, ik ga een tattoeage laten zetten. Op de verjaardag van papa. De tattoo laat ik speciaal zetten voor papa. Het moet ondanks de moeilijke dag toch een speciale dag worden. Over de tattoo wil ik nog een appart artikel maken maar dit wilde ik toch even delen. Het ontwerp houd ik nog even voor mijzelf. 

Ik wil dit artikel afsluiten met hoe het nu gaat. Ik ben ziek... een flinke griep te pakken met keel ontsteking, hoesten, veel zakdoeken, keel snoepjes en hoestdrank. Ik voel me belabberd en heb vandaag eigenlijk de hele dag in bed gelegen. Mijn vriendinnies hebben me vandaag goed verzorgd met veel thee, fruit en nog meer hoestdrank. Ik voel me iets beter maar heb amper een stem, ik klinkt zegmaar als een valse kat haha! Het is nu 10 over 12 en we weten nu allemaal dat ons land 3e is geworden! Toppers :D Ondanks de andere wedstrijd hebben ze toch gewonnen en zijn ze 3e. Ik ben tros op ze! <3 Ik duik nu lekker mijn bedje in, mijn neus en keel zitten helemaal verstopt en ik voel me mega ellendig. Maar ik wilde weer even lekker tegen jullie aan praten! Vanaf de nieuwe week komen er reviews en andere leuke artikeltjes :) Hoe is het met jullie? Dikke knuffel!
xoxo