fashion/ summer must haves


Esprit is misschien een winkel waar je niet snel naar binnen zou lopen maar deze winkel heeft enorm toffe dingen! Nu het zomer is kan je er terrecht voor echte zomer must haves. Denk aan een kort broekje, leuk blousje of een dress! Maar ook voor de herfst en winter kan je er goed slagen. Toffe jassen, chique broeken en rokken en stoere laarsjes. Ik vind Esprit een hele toffe kleding stijl hebben. Je hebt genoeg keus voor iedereen. Op de site esprit.nl vind je nog veel meer leuke kleding, schoenen en accesoires. Vandaag deel ik mijn must haves, een paar van de zomer en al wat aankomende herfst items!





Een casual en simpel shirt in een grijze kleur met een rode bedrukking van cijfers. Geeft een stoer en baseball achtig effect. Ik vind zulke shirtjes altijd leuk staan en kunnen prima op een spijker of zwarte broek gecombineerd worden. Het witte shirtje met de tekst London under ground is erg leuk bedacht omdat alles mooi overloopt. Kan je ook heel simpel of juist stoer combineren. Maxi dress allert! Ik hou van de maxi jurken. Ze zijn zomers, zitten lekker en staan ontzettend leuk! Dit is een vrolijke maxi dress met een kleurrijke print.Het laatste item is een tof gehaakt vest in zwart wit print. Zit lekker warm, comfy en staat mega leuk in de herfst! Esprit heeft momenteel een grote sale dus wees snel! links Je kan er van alles vinden! Blousjes, tops, broeken, schoenen. Alles! Wat vind jij van Esprit?
xoxo