photodiary/ week 26&27 + LONDON pics

Goeiemorgen allemaal! Wat een heerlijke weken hebben we gehad he! Het was geweldig met het weer, de zon liet zich overal zien en de bikini's en zonnige selfies konden gepost worden haha! Ik doe deze diary weer over de 2 weken + foto's van mijn weekendje London. Ik weet het, ik was een mega slechte blogger maar nu ben ik volledig terug! Lekker bloggen, ik barst van de inspiratie en heb weer veel leuks voor jullie ! Trouwens, ik heb gisteren mijn .nl domein weer 1 jaar verlengd dus jullie zijn nog lang niet van me af! Hihi. Kijken jullie mee naar een HUGE lange, volle en vrolijke diary?

We gaan even terug de tijd in, 2 weken geleden in het weekend was het prachtig weer en voordat ik moest werken fotografeerde ik deze producten die ik voor mijn blog had gekregen of had gekocht. Review time! ♥ In de middag nog even een 4 uurtje pakken met een vriendin. Ik koos de carrot cake, die blijft te lekker ♥ Ik ben super VERSLAAFD aan de serie Pretty Little Liars. Wie kent het niet?
Helaas werd ik ziekjes en bracht ik de dag in bed door met veel tissues, keelpastilles, hoestdrankjes en de iPad. ♥ Knuffelen met dushi <3 ♥ Ook een verslaving: Loomen! Ik maakte hier loom bandjes met roosjes.

Natuurlijk speelde Nederland de laatste wedstrijd en we werden 3e! woohoo! Trots op onze jongens ♥ Een vrolijk, zomers kiekje in de tuin van mijn vriendin ♥ De loom bandjes met roosjes waren af! Staat kleurrijk en zomers.

Ik maakte deze delishes quiche voor avond eten. Er zat van alles in. Kaas, prei, ham, spek, allerlei groentes. Hmmmm! ♥ Mijn nieuwe hoesje die ik op Victoria Secret had besteld kwam binnen. Say hello to my pineapple! ♥ Mijn nieuwe bikini die overvol bedrukt staat met watermeloentjes.
Mijn beachbag essentials. Ik ging een middagje zwemmen met Lara ♥ Heerlijk chillen aan het water van Kabalt ♥ ice ice baby!

Geweldige zomer, chillen met een drankje, muziek, veel zon en een heerlijk zwembad. ♥ ^^ ♥ Genieten van de zomer avond en een heerlijke hamburger.

Met lief vriendinnetje Melanie <3 ♥ Pasta a la charrrr ♥ Mijn sieraden opberg methode, op een etagère! Zo zoek je makkelijk en leuk je sieraden uit.


Dinsdag ging ik al vroeg opweg in de trein naar mijn vriendin Marleen in Dronten. We zouden samen een dagje naar Walibi gaan! ^^ ♥ Wooohoo! Laat de pret beginnen :D ♥ Goliath! Ik hou van die achtbaan, hij gaat mega hard en dat moment wanneer je naar beneden gaat, woohoo.

Speed of Sound! Mijn favoriete achtbaan. Supersnel, de muziek erbij is mega gaaf en het is gewoon een hele toffe achtbaan! ♥ Even afkoelen in een water attractie want het was echt bloedheet die dag, we hebben het wel getroffen! ♥ Na alle achtbanen en shakie attracties was het tijd voor een groot ijsje met spikkeltjes. HMMM!

De volgende dag gingen we alles inpakken voor ons tripje naar London! Ik pakte mijn koffertje in. ♥ De volgende ochtend op Brussel Centraal, even wakker worden bij de Starbucks! ♥ Hihi, Marlene en Charlot in het Brussels:) Met een smiley.

We gingen met de tunnel naar London en voor we het wisten stonden we in hartje London. Wooohoo! We pakten gelijk de metro naar ons hotel en de shopping mall. Even snel spullen droppen en gaan! ♥ Een geweldige nagellak van Models Own die vol stond met allerlei kleurtjes. ♥ Klaar gemaakt voor een leuk avondje in London :D

De Victoria Secret winkel! <3 ♥ Stelletje toeristen :) ♥ In de supermarkt vond ik mjn naam op een cola flesje, leuk!

De volgende ochtend zaten we al vroeg aan een heerlijk ontbijtje, we wilde vroeg weg zodat we heel veel konden doen! ♥ OEPS de dubbel toeristen foto haha ♥ Haha, ik deed even een toeristisch kiekje na.

Westminster, de Big Ben. ♥ Met een maffe gast op de foto die zich had omgetoverd tot een Britse man haha. ♥ Chillen in St James park met Marleen, veel flesjes water en gezelligheid.

Helaas begon het s'middags wat te regenen. Maaar wij hadden lol! We kochten een paraplu en gingen verder. ♥ Ik liet een portret van mezelf tekenen op Covent Garden. Hij is zo mega gaaaf geworden! ♥ Hihi, s'avonds in de London Eye, even een selfie met de Big Ben ^^

De Big Ben voordat we in The London Eye gingen. Kijk die prachtige lucht... ♥ Hahhaa! Onze voedsel voorraad in de hotelkamer. 8 liter water, 2 zakken skittles, koekjes, appels, ice tea. We kwamen niks te kort hoor! ♥ Dit kraampje vond ik heel eng maar ook fascinerend. Allemaal insecten, spinnen en andere beesten die dus levend geweest zijn en je hier doodleuk kon kopen. No thanks...

Selfie bij de Big Ben :D ♥ Picadilly Circus Metro station ♥ Onze laatste uurtjes in London brachten we door op het airport bij de Starbucks. Hmm! We namen beide een koud drankje, ik een refresha en Marleen een frappuchino. Met een flink stuk cake! 


Terug reizen naar huissss! Pff we hadden er al zo'n 5 uur op zitten met 6 overstaps en hier moest ik nog ruim 2 uur. Ik was zo moeeeee. ♥ Herenigt met lieve Isabelle, miss you sissy! ♥ Mijn portret 

Weeer thuis! De dag erna afgesproken met lief vriendinnetje Pamela om lekker bij te kletsen <3 ♥ DIY middagje! Ik maakte samen met Isabelle een jar, in de mijne gaan quotes. ♥ Deze foto kreeg ik van mijn nieuwe stage. Ik ga stage lopen bij huidinstituut Vannu. 

Een heel tof spijkerjack gespot bij H&M. Helaas was hij er niet meer op mijn goede maat :( ♥ Zaterdagmiddag was het zo lekker weer dat ik mezelf een swirl trakteerde. Hmm! ♥ Ook kon ik mijn portret ophalen die ik had ingelijst. I am so happy!


3 crop tops waarvan ik de middelste kocht ♥ Nieuwe producten voor de blog, o.a Andrelon en Robijn+Zwitsal. GEEEL! ♥ Zaterdag bracht ik de dag door in de tuin, chillend in mijn bikini. Helaas werd het al snel rot weer en verhuisden we naar binnen.

Dat was de megaaaaaaaaa lange diary! Ik heb echt een mega leuke vakantie. Ik voel me zo veel beter dan eerst. Natuurlijk hebben we nog steeds heel veel verdriet maar we proberen weer leukere dingen te doen en het leven op te pakken. Dat is wat papa wilt! Mijn vakantie in London was geweldig samen met Marleen. Je word hier zo zelfstandig van en het is zo'n uitdaging! Ook thuis is het leuk, ik spreek veel af met vriendinnen, werk ook nog veel bij McDonalds en alles gaat zijn gangetje. We hebben nog ongeveer 1 maand vakantie maar ik heb ook wel weer zin om naar school te gaan! Aankomende week word ook weer heel leuk, van maandag tot woensdag gaan we naar onze oom en tante en nichten waar we 3 dagen blijven. Dinsdag gaan we naar zee om lekker uit te waaien en papa te herdenken. En ohja, de dag van de tattoo komt steeds dichterbij! Hoe is jullie vakantie? Bedankt voor het lezen!
xoxo