personal/ lovely London


Vorige week was ik in de geweldige stad London samen met mijn lieve vriendin Marleen. Het was een geweldige vakantie! We hebben heel erg veel gedaan, genoten, lekker veel Engels gepraat, selfies met de Big Ben gemaakt, veel Starbucks gedronken, een Engelse OV chipkaart aangeschaft, gewinkeld, lol gemaakt. Kortom het was een geweldige vakantie! Ik ging voor het eerst zonder ouders en dus echt samen met mijn vriendin. We gingen met de trein door de tunnel, sliepen in een 3 sterren hotel, ik liet een portret van mezelf tekenen en we maakten heel veel foto's. Kijken jullie mee naar mijn verslagje?

De prachtige Big Ben :) Hij blijft fascinerend om te zien. Een prachtige klok!


The London Eye! <3 









De Big Ben vanaf de brug ^^


\

Met lief vriendinnetje Marleen <3





Hihi ik heb hem! :D












Voor Buckingham palace. Helaas waren we net te laat voor de wisseling van de wacht. Maar het was indrukwekkend om te zien!


Chillen in St James park samen met Marleen. Genieten van het fijne weer, de mensen om ons heen en elkaar. Kletsen, een soort *mini* picknick houden met broodjes, flesjes water en biscuitjes. We voelden ons echte touristen haha! 


Picadilly Circus. Helaas begon het ineens super hard te regenen :( 

De M&M london guard in de M&M store! 


We gingen s'middags door naar Covent Garden. Ik had al stiekem in mijn hoofd zitten dat ik heel graag een portret wilde laten tekenen van mezelf als er zulke mannen zouden staan. En ja hoor! We kwamen er aan en begonnen in het Engels te praten. Al snel had ik ja gezegd en zat ik op het stoeltje om een portret van mezelf te laten tekenen. Na 1,5 uur lang gezeten te hebben, mensen gezegd te hebben dat het prachtig werd, kon ik hem eindelijk zien. Ik ben er zo mega BLIJ mee. Hij is prachtig, levensecht en alles klopt. Ik was de tekenaar eeuwig dankbaar en daarom deze foto :) 

Een prachtig plein met geweldig licht en fonteinen ^^ 

De Big Ben wanneer de avond valt. Te pretty.

^^ 







S'avonds wilde Marleen en ik in The London Eye. Zo hadden we het mooiste uitzicht over heel London en zag je alles by night. Al die lichtjes! En de Big Ben, prachtig. Ik had ogen te kort en we wisten niet waar we moesten kijken. Zo mega mooi en een unieke ervaring!


You are so special to me! <3 



London Tower Bridge. 

De laatste dag dat we in London waren, weer doorbrengen bij het prachtige plein. En het weer was geweldig! <3



Het laatste kiekje voordat we echt met de metro naar het airport en onze gates gingen. London, het was serieus geweldig! We hebben geweldig weer gehad, uit nood 1 x een paraplu moeten kopen maar ach, daar hebben we ook weer lol aan gehad. Het hotel was prima, we konden lopend naar Westfield mall met meer dan 250 winkels, we hebben genoten van het bekakte Engelse accent, de ontbijtjes in de ochtend, 8 liter water, hahahahaha! Marleen snapt dit als enige ^^. Het was een top vakantie! En foto's zeggen denk ik meer dan dit alles bij elkaar toch? Wat vind jij van London? Ben jij er wel eens geweest? IK MIS HET NU AL! 
xoxo